Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Er det dette man kaller et nesten-blinkskudd?

post-31358-1242494848_thumb.jpg

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med bildet, for å få et godt resultat ut av det? Bildet er ikke behandlet på annen måte enn at hvitbalansen er bedret litt, og bildet er forminsket. Ikke beskjært.

Edit: Dette bildet er fra i går. Toppserien har ikke begynt med mannlige keepere. ;)

Har du flere bilder fra samme sted av banen kan du prøve å sette det sammen til et liksom-panorama slik at du får med litt mer forann keeperen.

Ellers så kan du jo klippe han ut og ha mye moro med han :p:ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det dette man kaller et nesten-blinkskudd?

post-31358-1242494848_thumb.jpg

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med bildet, for å få et godt resultat ut av det? Bildet er ikke behandlet på annen måte enn at hvitbalansen er bedret litt, og bildet er forminsket. Ikke beskjært.

Edit: Dette bildet er fra i går. Toppserien har ikke begynt med mannlige keepere. ;)

Lysett en fotball og composit den in :D

Lenke til kommentar
Hehe. Tafset kjapt på den i dag på en A900 og fy så treig AF.

Seriøst?

Det var noen - kanskje Akam-redaksjonen? - som laget en video hvor de sammenlignet AF på A900 m/Zeiss 24-70 og D3x med Nikkor 24-70 (og AF-D 50 med den "fryktede" (av alle som ikke har prøvd det) skruefokusen). Begge Nikkorene var sykt mye raskere enn Zeissen. Lurer på om Nikkorene rakk 3x tur-retur nærgrense/infinity på den tiden Zeissen rakk 1x... så for de som er vant med psykofarten i CaNikon pro-hus, så er nok Sony treigt, ja...

Edit: Det var Akam ja. Link: http://www.akam.no/artikler/nikon_d3x/67323/3

...men så er jo som kjent Akam-redaksjonen blodfanboys av Nikon da. De setter jo folk som Marius Olsen og meg i skyggen... :roll:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...