Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Hva er det for noe? :!:

Eksamenstest, slik at skolen kan se om eksamenssystemet de har ejakulert ut av en gammel mans rass er brukbart. Noe som kan omdiskuteres.

Halvparten av klassen har fått oppgaven: "Lag ei reportasje om fritidsmiljøet for ungdom i Sogndal". Gjett om ungodmslederen i kommunen fikk mange telefoner idag. Alle bruker samme primærkilde og what the flux.

Argh.

Åja, høres ikke noe koslig ut. Men teller dette?

Forresten noen som stemme for at jeg skal kjøpe brukt EF 24-70mm f/2.8?

Tenkte å kjøpe EF 24-70mm f/2.8, EF 70-200mm f/2.8 (uten IS) i tillegg til det jeg har, og muligens selge 70-200mm f/4.

Jeg er vel godt beredt på å ta imot Canon 5D Mk II da? Tenkte å begynne med litt video da det er mye å lage og utforske der også.

Får skaffe meg sommerjobb da! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det for noe? :!:

Eksamenstest, slik at skolen kan se om eksamenssystemet de har ejakulert ut av en gammel mans rass er brukbart. Noe som kan omdiskuteres.

Halvparten av klassen har fått oppgaven: "Lag ei reportasje om fritidsmiljøet for ungdom i Sogndal". Gjett om ungodmslederen i kommunen fikk mange telefoner idag. Alle bruker samme primærkilde og what the flux.

Argh.

Åja, høres ikke noe koslig ut. Men teller dette?

Forresten noen som stemme for at jeg skal kjøpe brukt EF 24-70mm f/2.8?

Tenkte å kjøpe EF 24-70mm f/2.8, EF 70-200mm f/2.8 (uten IS) i tillegg til det jeg har, og muligens selge 70-200mm f/4.

Jeg er vel godt beredt på å ta imot Canon 5D Mk II da? Tenkte å begynne med litt video da det er mye å lage og utforske der også.

Får skaffe meg sommerjobb da! :cool:

+1

Jeg står samtidig og vipper om jeg skal kjøpe 70-200 uten eller med IS.. 24-70 frister også som et normal objektiv, men det får vente til etter jul.

Lenke til kommentar

Mener å huske det var en av moderatorene som ikke for så lenge siden omtalte denne tråden.. som en eneste stor utstyrsfetisjme :p mulig han har rett. Ellers lurer jeg på om jeg har fått mine bortkommende 1000,- tilbake.. eller om det var fra en kjøper. :)nåvæll.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Jeg er fristet til å si "Nei?".

Litt vel trang på 1,6 crop. 31-91mm som den blir effektivt på 1,3 synes jeg funker greit, men 38-112 blir litt lite brukbart i forhold.

Hihi - det er allikevel objektivet jeg bruker mest. Skifter over til 16-35 hvis jeg skal ha noe bredere. Ellers morsomt at 24-70 vil bli bredere på fullformat enn 16-35 er nå.. :D

Lenke til kommentar

Sukk bestillte en Lowepro Computrekker AW for å få plass til kamera med 70-200 f/2.8 VR igår på Amentio, fikk mail idag om at den er på fjernlager selv om det står at de har 24 på lager. *Sukk* Halvannen uke før jeg får den sansynligvis.

*Ikke stole på Amentio igjen*

/Yaricks :)

Lenke til kommentar

Beklager maset, men jeg tar sjansen på å gjenta et spørsmål.

Jeg driver å prøver å kallibrere skjerm, og driver derfor å skal reinstallere Spyder2express. Problemet er bare at jeg har mista serialen. Lurer på om den satt på coweret til orginal-CD som er vekk. Resten har jeg, dingsen, embalsasje osv.

Noen som har noen forslag om hva jeg gjør. Syns det er steike ergelig å måtte kjøpe på nytt pga av tapt serial.

Lenke til kommentar
4375,- ink Frakt & moms for 3 PW's fra BHphoto.

Jeg hater prisene i Norge da den prisen tilsvarer to stk ca.

Hvor ille er det egentlig med disse frekvensene?

Og forresten, er det moms fra kaffebrus?

Får man oppgitt dette før man bekrefter kjøpet i BHphoto sin nettbutikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...