Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan I ikke enes ad og være søde og rare mod hinanden? Det er altså ikke sjovt, når I kun driller hinanden, og der går kuk i konversationen. Hmm - men når jeg først kommer med et sproglig indlæg i debatten, så kan jeg lige så godt komme med noget fornuftigt noget:

 

Er det nogen af Jer, der har erfaring med klargøring af billeder til fotobog? I så fald tager jeg mere end gerne jeres indspild imod. Især de fotobog-ansvarlige burde vel have noget passende input her.

 

Hilsener fra København! Røget ørred. Ugebladbud.

Lenke til kommentar

Nå mistet jeg akkurat 1000,- innenfor Postbankens nettbanksystem, da jeg skulle føre over mellom egne kontoer. Dette er mye penger for meg, og når jeg i august kjøper glass til 14000,- .. ja da betaler jeg kontant! Faen heller.. :mad: Kundeservice på telefon kunne ikke hjelpe meg.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Hva er det for noe? :!:

 

Eksamenstest, slik at skolen kan se om eksamenssystemet de har ejakulert ut av en gammel mans rass er brukbart. Noe som kan omdiskuteres.

 

Halvparten av klassen har fått oppgaven: "Lag ei reportasje om fritidsmiljøet for ungdom i Sogndal". Gjett om ungodmslederen i kommunen fikk mange telefoner idag. Alle bruker samme primærkilde og what the flux.

 

Argh.

Lenke til kommentar
Nå mistet jeg akkurat 1000,- innenfor Postbankens nettbanksystem, da jeg skulle føre over mellom egne kontoer. Dette er mye penger for meg, og når jeg i august kjøper glass til 14000,- .. ja da betaler jeg kontant! Faen heller.. :mad: Kundeservice på telefon kunne ikke hjelpe meg.

Dette er jo selvsagt helt uhørt, kan ikke tenke meg noe annet enn at dette kommer til å ordne seg. (Banker er ekstremt strengt regulert, f.eks. er det banken som har ansvar for alle dine tap utover rundt 8000,- om du blir svindlet, selv om du har gjort noe hinsides idiotisk, som å skrive PIN-koden på kortet.)

 

Kom akkurat over en ganske forståelig guide til B&W-konvertering, behagelig lite teknisk.

Lenke til kommentar
Nå mistet jeg akkurat 1000,- innenfor Postbankens nettbanksystem, da jeg skulle føre over mellom egne kontoer. Dette er mye penger for meg, og når jeg i august kjøper glass til 14000,- .. ja da betaler jeg kontant! Faen heller.. :mad: Kundeservice på telefon kunne ikke hjelpe meg.

Som Euklid sier, så er det helt utenkelig at ikke banken må ta ansvar her. Bankenes ansvar i forb. med nettbanker strekker seg veldig langt - det finnes jo til og med rettspraksis som sier at bankene i noen tilfeller må erstatte når du har tastet feil mottaker.

 

Penger skal ikke kunne bli borte i et slikt system, og om du blir svindlet så vil også bankene strekke seg langt for å rette opp skaden.

Lenke til kommentar
Nå mistet jeg akkurat 1000,- innenfor Postbankens nettbanksystem, da jeg skulle føre over mellom egne kontoer. Dette er mye penger for meg, og når jeg i august kjøper glass til 14000,- .. ja da betaler jeg kontant! Faen heller.. :mad: Kundeservice på telefon kunne ikke hjelpe meg.

Dette er jo selvsagt helt uhørt, kan ikke tenke meg noe annet enn at dette kommer til å ordne seg. (Banker er ekstremt strengt regulert, f.eks. er det banken som har ansvar for alle dine tap utover rundt 8000,- om du blir svindlet, selv om du har gjort noe hinsides idiotisk, som å skrive PIN-koden på kortet.)

 

Kom akkurat over en ganske forståelig guide til B&W-konvertering, behagelig lite teknisk.

 

 

Nå mistet jeg akkurat 1000,- innenfor Postbankens nettbanksystem, da jeg skulle føre over mellom egne kontoer. Dette er mye penger for meg, og når jeg i august kjøper glass til 14000,- .. ja da betaler jeg kontant! Faen heller.. :mad: Kundeservice på telefon kunne ikke hjelpe meg.

Som Euklid sier, så er det helt utenkelig at ikke banken må ta ansvar her. Bankenes ansvar i forb. med nettbanker strekker seg veldig langt - det finnes jo til og med rettspraksis som sier at bankene i noen tilfeller må erstatte når du har tastet feil mottaker.

 

Penger skal ikke kunne bli borte i et slikt system, og om du blir svindlet så vil også bankene strekke seg langt for å rette opp skaden.

 

Tusen takk! :D Jeg skal besøke det lokale kontoret etter jobb, så får jeg bare håpe dette ordner seg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...