saturnia Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Moralen er: Kjøp brukt! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Moralen er: Kjøp brukt! Slenger meg på den ! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 E klokka kvart på 1? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Nei, heldigvis ikke! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Nei, heldigvis ikke! Tror jeg fikk bra panikk når jeg så hva forumklokka var... Endret 29. mars 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Forrige uke ble jeg nesten drapsmann paa trysil. En jeg jobber sammen med hadde pakket inn d700'n med 24-70 paa i jakka si og lagt den bak i bilen, siden en av gutta synes det tok mye plass. Naar vi kom til trysil hadde han glemt det og dro jakka ut av bagasjen... Kamera gikk i bakken og spratt rundt som en sprett ball. Slet litt med aa holde roen... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Ohhhh.. Er som å stikke en kniv i ryggen når sånt skjer. Regner med at det ble noen kosmetiske skader. Eller? Endret 30. mars 2009 av gorpium Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Ble noen smaa merker i batteri grepet.. Hadde heldigvis paa skjerm Beskytteren som har sitti paa siden den var ny og solblender paa linsa. Jeg skal aldri ta av solblendern noen gang!! Den gjorde en god jobb. Ingen merker i optikken over hodet. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Ypperlig! Solblenderen er virkelig undervurdert av mange. Hjelper med så mye mer enn streifende lys. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Indeed. Har den alltid på, man vet aldri. Eneste minus er at baggen min er litt for liten for å få plass til 50mm, 10-22 og 17-50 solblenderene. Bruker ikke alltid alle, men hvis det skjer blir som oftest solblenderen til 10-22 i lommen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg kommer som vanlig sent inn i diskusjonen, men, Simon og Stonhans: Famous Grouse rører jeg aldri igjen. I hvert fall ikke før det er en sliten lørdagskveld og det er den siste flasken i skapet. Bells er bare moderat bedre. Kozte meg glugg i hel med Jameson i helgen jeg. On the rocks Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg kommer som vanlig sent inn i diskusjonen, men, Simon og Stonhans: Famous Grouse rører jeg aldri igjen. I hvert fall ikke før det er en sliten lørdagskveld og det er den siste flasken i skapet. Bells er bare moderat bedre. Kozte meg glugg i hel med Jameson i helgen jeg. On the rocks Forskjell på utblanda skvip og skikkelig maltwhisky. Eller maltwhiskey, da, i ditt tilfelle.. Men - som Famous Grouse'en det ble spurt om tidligere i tråden - det finnes malt fra den kanten også.. Ellers II: God tjære skal drikkes neat. Ellers III: Skotsk tjære slår fransk flybensin any day. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Tull med vatn? Har ei flaske Talisker ståande og vente som skal hentast asap. Stas. Famous Grouse er grei til å skylle ned kjip øl med. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg kommer som vanlig sent inn i diskusjonen, men, Simon og Stonhans: Famous Grouse rører jeg aldri igjen. I hvert fall ikke før det er en sliten lørdagskveld og det er den siste flasken i skapet. Bells er bare moderat bedre. Kozte meg glugg i hel med Jameson i helgen jeg. On the rocks Grunnen til at jeg nevnte Famous Grouse, var fordi at jeg ikke kan om noen andre. Men takk for andre navn Jeg lærer av de eldre, slik at jeg oppdager mer. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg har en favoritt, men, gudene! Jeg har glemt hva den heter. Argh. Når den selektive dysleksien min parer seg med min latente Alzheimers er det lett å glemme ting. Kim: Fuck yeah. Ang. Hele Whiskey diskusjonen er jeg nok selv bare for en novise å regne, men jeg har smakt min edle dråper. Jeg var kansje litt bastant i min uttalse om Famous Grouse, men etter at jeg slukte en på London turen med klassen, og en annen i en ganske lunken tilstand på Agia Napa. Stupid me. Edit: Laphroaig var det! Endret 30. mars 2009 av J@cob Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg kommer som vanlig sent inn i diskusjonen, men, Simon og Stonhans: Famous Grouse rører jeg aldri igjen. I hvert fall ikke før det er en sliten lørdagskveld og det er den siste flasken i skapet. Bells er bare moderat bedre. Kozte meg glugg i hel med Jameson i helgen jeg. On the rocks Forskjell på utblanda skvip og skikkelig maltwhisky. Eller maltwhiskey, da, i ditt tilfelle.. Men - som Famous Grouse'en det ble spurt om tidligere i tråden - det finnes malt fra den kanten også.. Ellers II: God tjære skal drikkes neat. Ellers III: Skotsk tjære slår fransk flybensin any day. Det er den jeg har. Tror kanskje jeg skal spar litt på den, selvom den kanskje ikke er av det dyreste slaget.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Edit: Laphroaig var det! Laffen, ja! ..En klassiker - for oss som liker tjære, røyk og myr. Enkelte ganger man skulle hatt kamera klart. ..Som da svigerinnen, som ikke er så glad i whisky, skulle lukte og tok et ordentlig magedrag av en sniff av en nyåpnet cask strength 10 års Laffen.. Et fantastisk ansiktsuttrykk!! ..A Kodak moment. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Å diskutere Famous Grouse (den vanlige) og Bells når det finnes skikkelige saker som Caol Ila og Laphroaig blir som å diskutere lettøl og svensk butikkøl, når det finnes saker som Pilsner Urqell og Guinness på fat. Tom Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Kan ikke sies bedre Tomsi. Jeg føler med de som ikke har godt nok utviklet smaksans til å nyte disse edle dråper. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Ahh. Urquell. Herlig pilsner! Den eneste jeg kunne tenkt meg å kjøpe for nyten sin skyld, ellers går det i hjemmebrygg. Den Nøgne Ø er heller ikke noe man skal kimse av da, fikk noen flasker til jul. Endret 30. mars 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå