NothinDoin™ Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Da er jeg påmeldt til Aprilfest.. Blir spendene å se om jeg klarer å levere gode bilder hver dag Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg skal kjøpe webhost og domene i morgen; www.asbjornhornet.com. Har kjøpt Simpleviewer også Blir digg! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 *Stjeler asbjornhornet.com fra AsbjørnH* Blir dyrt for deg i morgen *Kidding* Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Ja jeg skulle ikke ha sagt det! Hadde sikkert vært moro for den som hadde gjort det, hadde ikke vært snilt for meg heller :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Ja jeg skulle ikke ha sagt det! Hadde sikkert vært moro for den som hadde gjort det, hadde ikke vært snilt for meg heller :!: Hadde du vært skikkelig innful, så hadde du nevnt et annet domene navn enn det du egentlig har tenkt å bruke; så hadde du lurt en eller annen idiot til å bruke penger på et domene uten verdi Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg skal kjøpe webhost og domene i morgen; www.asbjornhornet.com. Har kjøpt Simpleviewer også Blir digg! Syntes pro-versjonen av simpleviewer ser tøff ut Endret 25. mars 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg skal kjøpe webhost og domene i morgen; www.asbjornhornet.com. Har kjøpt Simpleviewer også Blir digg! Hvor skal du kjøpe domenet? Endret 25. mars 2009 av stonhans Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Har kjøpt en lightbox/cube, men så må jeg også ha en reflekterende plate. Er litt usikker på om en vanlig glassplate vil gjøre susen eller om jeg må ha en glassplate med svart eller hvis bakgrunn. I denne youtube-videoen (spol frem til 3:45) prater han om noe han kaller raizors/raisors/reisors, jeg vet ikke hvordan det skrives. Ha sa de kunne kjøpes billig, men jeg har ikke klart å spore de opp. Noen som vet hvor jeg kan bestille/kjøpe slike raizors/raisors/reisors? Søkte på ebay, men jeg fant ikke. Edit: aha, skriver risers Endret 25. mars 2009 av lurfelus Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg skal kjøpe webhost og domene i morgen; www.asbjornhornet.com. Har kjøpt Simpleviewer også Blir digg! Hvor skal du kjøpe domenet? Går for en pakke med webhotell fra One.com, får kun 1 stk MySQL database, men den skal kun brukes til Wordpress for blogg. Men det bryr jeg meg ikke noe om. 3GB med plass til bilder og små dokumenter, er jo som perfekt for meg denne pakken. Og webhost koster bare 10 kr i måneden! Domenet koster 120 kr! Blir tilsammen på 320 kr sjekket jeg. Er ganske rimelig med 320 kr for å registrere og opprette et domene, samtidig som å få bra webhost og dette gjelder 1 helt år, også blir det vel regning på 240 neste år (domene og webhost)! Vet du sikkert har planer om å ta domenet, men da finnes det andre sider som Godaddy.com som har rimelige .com domener. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som vet om et annet sted disse reflekterende platene selges? http://www.handhelditems.com/acrylic-shado...te-p-12173.html De skulle ha 40$ i porto, det ble litt vel mye. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som vet om et annet sted disse reflekterende platene selges? http://www.handhelditems.com/acrylic-shado...te-p-12173.htmlDe skulle ha 40$ i porto, det ble litt vel mye. Har du sjekket eBay? Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har sjekket ebay. Der har de masse gjennomsiktige. Ikke hvite, lite svarte. Selges i sett med mange. Det er mer for utstillingsmontre og slikt. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg skal kjøpe webhost og domene i morgen; www.asbjornhornet.com. Har kjøpt Simpleviewer også Blir digg! Hvor skal du kjøpe domenet? Går for en pakke med webhotell fra One.com, får kun 1 stk MySQL database, men den skal kun brukes til Wordpress for blogg. Men det bryr jeg meg ikke noe om. 3GB med plass til bilder og små dokumenter, er jo som perfekt for meg denne pakken. Og webhost koster bare 10 kr i måneden! Domenet koster 120 kr! Blir tilsammen på 320 kr sjekket jeg. Er ganske rimelig med 320 kr for å registrere og opprette et domene, samtidig som å få bra webhost og dette gjelder 1 helt år, også blir det vel regning på 240 neste år (domene og webhost)! Vet du sikkert har planer om å ta domenet, men da finnes det andre sider som Godaddy.com som har rimelige .com domener. One.com er egentlig ganske grei.. Jeg hadde et domene der i en del år (helt siden de het b-one.com), og hadde aldri problemer med det. Support-livechatten er også meget velfungerende dersom det skulle oppstå spørsmål om diverse saker og ting. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Gode erfaringer med one selv, har to domener der akkurat nå Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Personlig har jeg mitt og skoleteaterets domene hos PRO ISP. Husker bare at flere anbefalte det når jeg kjøpte webhotell for første gang. Vet ikke om det er noe spesielt bra, men har aldri hatt problemer med oppetid eller noe egnetlig. Så veldig fornøyd. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Man får mer for pengene hos one.com. For 10kr måneden får man 3000MB lagringsplass. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Hmm, noe til óg med jeg burde vurdere! ... ... ... ... ... ... Når jeg får tid :'( Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Andre som får Beklager, forumets administrator har aktivert søkebegrensning. Vennligst vent minst 10 sekunder før du forsøker igjen. når man går inn på folks profiler og velger å se emnene/innleggene til den brukeren? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg får i hvert fall ikke det, men jeg vet jo ikke hva vanlige brukere får... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå