Gå til innhold

Sliter med lav fps i wow aner ikke hva som er galt.

Anbefalte innlegg

Var usikker på om jeg skulle poste dette problemet i maskinen funker ikke eller her jeg ente opp her av en eller annen grunn i vertfall problemet er at jeg har hatt problemer med lav fps i wow 9-20fps ligger det ofte på.. Er ganske sikker på at fps ikke blir så lav pga dritt på datan etter som Norbat har hjulpet med med å se gjennom dette på "Veiledning:når du trenger hjelp til fjerning av spyware". Så nå skjønner jeg rett og slett ikke hva som er problemet. Når jeg starter spillet så bruker det opp til 80-90% cpu i Følge System requierments Lab skulle jeg ikke ha noe problem med å kjøre spillet.

Spec:

Cpu:4

Cpu Speed:2.99ghz

Videocard:NVIDIA GeForce 6800

Lyd kort:SoundMAX Integrated Digital Audio

vet det ikke er så utrolig bra men burde jeg ikke i det minste ligge i 20fps+?

Endret av carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også det problemet, for 2 uker siden spillte jeg med en gjennomsnitt fps på 60. men nå

har den blitt skikkelig ustabil :S har 60 og plutselig ligger den på 30, og noen ganger lavere.

når jeg raida igår, lå den helt ned på 15 :S

har prøvd ''alt'' =/

Lenke til kommentar

Ajac0 har tenkte å reinstallere datan håpte bare det fantes en annen løsning ettersom jeg er ganske noob med data å må vente 1-2 uke før noen kan komme å hjelpe meg med det.

Nerf det der virket nok litt for komplisert for meg men takk likevel da:)

Lenke til kommentar
Prøv dette. Det sies at det også hjelper på FPS.

Ajac0 har tenkte å reinstallere datan håpte bare det fantes en annen løsning ettersom jeg er ganske noob med data å må vente 1-2 uke før noen kan komme å hjelpe meg med det.

Nerf det der virket nok litt for komplisert for meg men takk likevel da:)

Jeg fulgte den guiden selv, hadde ikke peilig på hva jeg gjorde. Ganske enkelt så lenge du virkelig vil :)

Gjør ditt beste, kan evt gjøre det på fjernhjelp over msn hvis du trenger nødhjelp med det.

Lenke til kommentar
Kjører du Vista?

vet ikke med *carlgutt*, men jeg har Vista og har dette problemet.

Er den noe med vista som 'bugger' opp wow?

Nvidia drivere og vista har litt problemer med hverandre, som resulterer i dårlig FPS i wow.

Vet ikke hva som er galt hos Carlgutt, men det kan hende det er det som er galt hos deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...