Carlgutt Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Var usikker på om jeg skulle poste dette problemet i maskinen funker ikke eller her jeg ente opp her av en eller annen grunn i vertfall problemet er at jeg har hatt problemer med lav fps i wow 9-20fps ligger det ofte på.. Er ganske sikker på at fps ikke blir så lav pga dritt på datan etter som Norbat har hjulpet med med å se gjennom dette på "Veiledning:når du trenger hjelp til fjerning av spyware". Så nå skjønner jeg rett og slett ikke hva som er problemet. Når jeg starter spillet så bruker det opp til 80-90% cpu i Følge System requierments Lab skulle jeg ikke ha noe problem med å kjøre spillet. Spec: Cpu:4 Cpu Speed:2.99ghz Videocard:NVIDIA GeForce 6800 Lyd kort:SoundMAX Integrated Digital Audio vet det ikke er så utrolig bra men burde jeg ikke i det minste ligge i 20fps+? Endret 8. januar 2008 av carlgutt Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har også det problemet, for 2 uker siden spillte jeg med en gjennomsnitt fps på 60. men nå har den blitt skikkelig ustabil :S har 60 og plutselig ligger den på 30, og noen ganger lavere. når jeg raida igår, lå den helt ned på 15 :S har prøvd ''alt'' =/ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Reinstaller hele datamaskinen på nytt, det bør hjelpe. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Prøv dette. Det sies at det også hjelper på FPS. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Ajac0 har tenkte å reinstallere datan håpte bare det fantes en annen løsning ettersom jeg er ganske noob med data å må vente 1-2 uke før noen kan komme å hjelpe meg med det. Nerf det der virket nok litt for komplisert for meg men takk likevel da:) Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjør Windows Media Player før du starter spillet. Funker som bare det. Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjører du Vista? vet ikke med *carlgutt*, men jeg har Vista og har dette problemet. Er den noe med vista som 'bugger' opp wow? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Prøv dette. Det sies at det også hjelper på FPS. Ajac0 har tenkte å reinstallere datan håpte bare det fantes en annen løsning ettersom jeg er ganske noob med data å må vente 1-2 uke før noen kan komme å hjelpe meg med det. Nerf det der virket nok litt for komplisert for meg men takk likevel da:) Jeg fulgte den guiden selv, hadde ikke peilig på hva jeg gjorde. Ganske enkelt så lenge du virkelig vil Gjør ditt beste, kan evt gjøre det på fjernhjelp over msn hvis du trenger nødhjelp med det. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Kjører du Vista? gjør nok ikke det nei Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjører du Vista? vet ikke med *carlgutt*, men jeg har Vista og har dette problemet. Er den noe med vista som 'bugger' opp wow? Nvidia drivere og vista har litt problemer med hverandre, som resulterer i dårlig FPS i wow. Vet ikke hva som er galt hos Carlgutt, men det kan hende det er det som er galt hos deg. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg var seriøs når jeg skrev at du bør starte media playeren før du kjører wow. Jeg gikk opp med ca 20 fps etter jeg gjrode det. Her er post om det fra wowforumet : Wow Europe Endret 9. januar 2008 av gaute14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå