Lockslay Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) I det siste har det vært populært å gi bort WoW-accounter, så derfor har jeg valgt å være ned på bølgen med å gi bort min Account til den første som gir en god grunn til hvorfor akkurat han/hun skal få accounten (send PM) som består av: En lvl 70 Undead lock (4/5t 4) En Lvl 70 Orc Shaman (med litt kara gear (healing)) En Lvl 64 Dwarf Palladin +masse små lvl chars. +Spille tid frem til 9. februar Locken og Shamanen er på Stormrage-PVE og paladinen på Wildhammer-PVE. Transfer er aldri blitt brukt. Lykke til, den heldige vil få et PM med details klokka 18:00 idag! Endret 8. januar 2008 av Lockslay Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) first ! gief Måtte bare å ha first. Gl til den som får den dog, personlig orker jeg ikke pve server anyway Endret 8. januar 2008 av PcT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) EDIT: Dette er ikke lov, er det? Endret 8. januar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
saimon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oo.. Jatakk. EDIT: Dette er ikke lov, er det? Det har skjedd 2 ganger uten at admins har reagert, og det er lov i følge Blizzard selv.. så ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, daså. Får vel bare vente å se, hvem som får den.. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oo.. Jatakk. EDIT: Dette er ikke lov, er det? Det har skjedd 2 ganger uten at admins har reagert, og det er lov i følge Blizzard selv.. så ser ikke problemet. Nei, Blizzard sier at noen form 'trading' ikke er lov, inkludert å gi bort kontoer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, er det ikke lov, så er det ikke lov. Da må vel tråden bare stenges da. Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 merkelig at admins ikke stengte de andre da. Så la oss holde oss til temaet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, det er det. Men de andre skulle stenges. Men om moderatorene har bestemt at det er lov, så er det bare å holde seg til temaet. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er fult lov å diskutere sånt. Keep it up btw ser ganske interessant ut dette. ble selv scammet for 6måneder siden, keylogger ftw. skal sende en PM Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Blizzard kaller det Gifting og dem er dritsure på det. Men å GI noe vekk er lov. Bytter man så gir jo begge bort ^^ Endret 8. januar 2008 av War Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Merkelig at de skal bli så sure da, de tjener jo i bunn og grunn på det. De får jo inntekter på accounter fra folk som har sluttet med spillet. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det som står, er at Trading, dvs bytte mot noe ikke er lov. Men å GI noe vekk er lov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lykke til, den heldige vil få et PM med details klokka 18:00 idag! Hvem var den heldige? Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Accounten er gitt bort, og den heldige er ********* vinnern får selv velge om han vil si hvem han er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Håper at det ikke ble PcT, da han ikke spiller pve servere.. Vel, det ble ikke meg, og egentlig like greit.. Morroa er jo det å trene. Har lvl 21 priest på 10 dager trial, og spilte i helga! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Håper at det ikke ble PcT, da han ikke spiller pve servere.. Vel, det ble ikke meg, og egentlig like greit.. Morroa er jo det å trene. Har lvl 21 priest på 10 dager trial, og spilte i helga! 21? er ikke maks grensa 20? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nei, er det ikke lov, så er det ikke lov.Da må vel tråden bare stenges da. hvorfor var du så ekstremt opptat av å stenge tråden? gjør vel ikke deg noe, ala ikke ditt ansvar å moderere forumet. Endret 8. januar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, er det ikke lov, så er det ikke lov.Da må vel tråden bare stenges da. hvorfor var du så ekstremt opptat av å stenge tråden? gjør vel ikke deg noe, ala ikke ditt ansvar å moderere forumet. Vi er vel alle interessert i å holde et ryddig forum Jeg sitter og vurderer å kvitte meg med wow-kontoen min selv, spørs om jeg ikke gjør noe lignende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg