657 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Eg prøver å få tak i ein gratis digital lydmikser, eg har søkt litt på google men finn ingenting. Så eg tenkte kanskje nokon andre veit om ein? Må vere på norsk eller engelsk sjølvsagt og kan godt vere litt avansert, men treng ikkje. Endret 14. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mener du lydmixer-programvare? Som denne feks: www.ultramixer.com ? Lenke til kommentar
657 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Eg skreiv litt mykje feil. Men eg trur det er fiksa no. Lenke til kommentar
krassi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Viritual DJ er et veldig bra mixing program, ikke så avansert. Lenke til kommentar
657 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Viritual DJ er et veldig bra mixing program, ikke så avansert. Eg treng ein gratis. Men det såg ut til å vere bra. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tråden flyttes til Musikkskapning og instrumenter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
krassi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Viritual DJ er et veldig bra mixing program, ikke så avansert. Eg treng ein gratis. Men det såg ut til å vere bra. du kan laste det ned vettu. Lenke til kommentar
657 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Viritual DJ er et veldig bra mixing program, ikke så avansert. Eg treng ein gratis. Men det såg ut til å vere bra. du kan laste det ned vettu. Den eg fant kunne eg få 20 dagers prøveperiode på. Eg hadde tenkt å ha den lengre. Lenke til kommentar
657 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Veit nokon om ein plass eg kan lasta fullversjonen ned gratis? Eller kanskje eit anna program.? Endret 13. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
657 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Går det an og få tak i Virtual DJ gratis? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vel, det går nok an. Men snakk om sånt berøres av retningslinjene #8, så vi kan dessverre ikke hjelpe deg med det. Audacity er gratis og har støtte for flerspors-lyd/prosjekt som du kan mixe. Men dette programmet er nok ikke like egnet som f.eks Virtual DJ eller Traktor, men kan likevel være verdt å ta en titt på. Lenke til kommentar
657 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Vel, det går nok an. Men snakk om sånt berøres av retningslinjene #8, så vi kan dessverre ikke hjelpe deg med det. Audacity er gratis og har støtte for flerspors-lyd/prosjekt som du kan mixe. Men dette programmet er nok ikke like egnet som f.eks Virtual DJ eller Traktor, men kan likevel være verdt å ta en titt på. Greit! Då får eg heller prøve å få tak i eit anna gratisprogram. Lenke til kommentar
657 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Det eg treng mest er eit program der eg kan styra bass, gain, mid og treble. Laga spelelister. Miksa to sangar, ikkje lagre men berre spele av samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå