jaholt Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Bruker MSI 52x24x52x brenner, og den nyeste versjonen av Nero (5.5.10.7). Når jeg skal brenne en cd som jeg vet har makshastighet på 48x, har jeg kun mulighet til å velge mellom 4x - 16x, i Nero. Har prøvd å 'determine maximum speed', uten å opnå noe annet resultat. Hvilke innstillinger er det jeg har feil i Nero? På forhånd takk Lenke til kommentar
aLeX*NeO* Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Det er desverre ingenting du kan gjøre med det, antar du har original nero?(som følgte med brenneren) og brenneren sjekker hvor mange x cden tåler og brenner ikke høyere.... Lenke til kommentar
Andreaz69 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 HEI! En jeg kjenner fikk problemer med å brenne fortere enn 16x med en ny lite-on brenner.. da viste det seg at det var "PIO ONLY" på IDE-kontrolleren som brenneren var koblet til. Prøv å slå på "DMA" kan også være en slik bundled Nero.. søk etter en ny Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hadde samme problemet. Lasta ned nye drivere fra brenner selskapet, flasha and thats it. 48x igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå