1915 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) jeg bor på hybel og her har de telenor. har telenor hjemme selv og. men dette er en annen router. hvor skal jeg gå for å åpne porter ? (husker ikke hvilken thomson, legger ved bilde så finner sikkert noen av dere det ut) Endret 8. januar 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mine penger vile vært på configuratio eller advanced eller gjerne begge deler. Står ikke noe på telenor sine sider, sett der? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) har ikke sett det nei ? Endret 8. januar 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sjekk veiledningene på online.no. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) jaokei. men noen som vet serie nr til den rutern ? og link til hvordan man gjør det. den fra online.no ? Endret 8. januar 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noe må man gidde å gjøre selv også. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Noe må man gidde å gjøre selv også. nei. er jo derfer jeg spørr. hadde jeg viste hvordan jeg funnet det ut. så hadde jeg ikke sport. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det han mener er at det ikke virker som du prøver så veldig hardt selv for å løse dette og da blir ikke folk så voldsomt inspirert til å hjelpe. Jeg gikk nå inn på telenor kundeservice: http://www.online.no/kundeservice/ Herfra skal man ikke bruke mange klikkene (6 for å være nøyaktig) for å finne det du leter etter. Jeg tipper at routeren din er av type thomson 510 fra det som vises her. Endret 9. januar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå