Promoto Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei Noen som vet om hvor man kan kjøpe en klokke uten armbånd/lenke? Ønsker meg en klokke (skive med visere eller digital) som kan festes på t-skjorten. Den skal brukes i trening i gymsal (som trener) og jeg kan derfor ikke ha klokke på armen pga mottak/kontakt med andre. Kan ikke ha lenke. Dog er heller ikke lommeur velegnet... Har en gang i tiden sett en rund klokke med brankett som man kan "klemme" fast i t-skjorten (eller annet plagg). Noen som har tips??? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror du tenker på Swatch POP-serien. De selges fremdeles på noen steder. Sjekk denne siden for et utvalg: http://www.squiggly.com/swatch/p/subcat/s/pop Ellers ser det ut til at det finnes en del på eBay. Noen urmakere har de kanskje også? Lenke til kommentar
Promoto Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Takker for svaret!! Det er nok noe slikt jeg er på jakt etter ja. Har lagt inn et bud på eBay, så får vi se.... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå