daubyj Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den nye TV-serien ”Terminator: The Sarah Connor Chronicles” ser bort fra de tidligere Terminator-filmene, og bygger heller sin egen kronologi. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) woho, "naken" hud og kvinnelige former... snakker vi puppefilm eller? nei oi, tvserie ja... skulle det ikke komme en fjerde film også? Endret 8. januar 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare dette ikke ødelegger navnet... Men nå er jeg alltid skeptisk til serier. Fulgte med på lost og prison break, men ga opp når de bestemte seg for å lage mange sesonger! Men terminator-filmene (spesiellt de to første) er blant de beste filmene jeg har sett, så håper virkelig det blir bra Skulle vel også komme en fjerde film, men Arnold blir vel ikke med der http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=509701 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sett piloten, syntes det var ganske bra jeg. Men gjenstår å se om de andre episodene følger opp. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 gleder meg til sesongstart =) Noen som vet når terminator 4 kommer på kino? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 gleder meg til sesongstart =)Noen som vet når terminator 4 kommer på kino? imdb.com sier juni 2009. Slik at det er en stund til. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 - Mytologien i filmene har alltid vært at man kan endre på nåtiden ved å forandre fortiden. Vi bruker denne logikken til å lage en egen tidslinje for Sarah Connor som vil være annerledes enn i filmene, fortalte Middleton i et intervju. Jaaavel. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Syns piloten var spennende nok til at jeg vil følge med på den når den kommer ut. Er litt tørr nå som Heroes ikke går på TV lenger... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Såg piloten i går, og dette er absolutt god underholdning om det bærer videre på samme nivå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Faen... ENDA en serie jeg må begynne å følge med på... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Faen... ENDA en serie jeg må begynne å følge med på... ja, ^^ Gleder meg til å se episode 3 av jericho sin nye sesong når jeg kommer hjem i dag ^^ også få se om denne terminator serien er no god ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg