mcgroven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mafia-skaperne Illusion Softworks er nå på Take-Two Interactives lønningsliste. Les mer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 har ikke Take-Two gitt ut så godt som alle spillene Illusion Softworks har lagd? tror ikke det vil ha mye å si, tenker det blir helt likt som før Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Synes det er altfor mange utviklere som blir kjøpt opp av større utgivere. Noen ganger er jo så klart det bra, men andre ganger ikke. Har erfart at utviklere blir kjøpt opp studioet blir lagt ned etter noen år. Håper ikke det skjer nå. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 En oppfölger til Mafia? Det finnes altså en Gud. Splitter pine. Det förste Mafia-spillet var herlig. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 En oppfölger til Mafia? Det finnes altså en Gud. Splitter pine. Det förste Mafia-spillet var herlig. Hehe, ikke noe nytt. Men gleder meg veldig selv! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sikkert ikke de ferskeste nyhetene, nei! Men jeg ble allikevel glad når jeg leste det. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 At de kjøper dem opp er greit nok, men jeg er drit lei av at enkelte utgivere (EA og 2k) på død og liv skal endre navnet på de stakkars utviklerne. Kunne de ikke bare beholdt sitt originale navn, som folk har et forhold til? Eller hadde det blit for vanskelig for ledelsen i 2k å vite hvilken utvikler det var snakk om med mindre de får det inn med teskje? 2k Czech, pfft! Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Likte egentlig navnet Illusions Softworks, men så lenge de lager de beste spillene de kan så har ikke navnet noe å si. Håper Mafia 2 blir like bra eller bedre enn Mafia. Første spillet er jo fortsatt ett bra spill, også grafikkmessig Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Første spillet er jo fortsatt ett bra spill, også grafikkmessig Det var litt å ta i. Jeg synes det er dumt at Illusion Softworks må skifte navn , men jeg håper det kan bli en Hidden & Dangerous 3 . Endret 8. januar 2008 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hehe, kanskje å ta i litt. Mente vel kanskje at jeg kan spille spillet nå, uten å erge meg over dårlig grafikk Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette tror jeg bare blir bra Lenke til kommentar
mwn Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Første spillet er jo fortsatt ett bra spill, også grafikkmessig Det var litt å ta i. Jeg synes det er dumt at Illusion Softworks må skifte navn , men jeg håper det kan bli en Hidden & Dangerous 3 . Helt enig!! Håper virkelig det kommer mer hidden & dangerous, noen som vet om det er sagt noe om dette i det hele tatt? Sitter fortsatt på lan med kompiser og spiller både 1'ern og 2'ern en gang i blandt... bedre stemning kan det ikke bli! Mafia 2 blir nok også et kjempe bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg