Gå til innhold

Take-Two kjøper Mafia-utvikler (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Synes det er altfor mange utviklere som blir kjøpt opp av større utgivere. Noen ganger er jo så klart det bra, men andre ganger ikke. Har erfart at utviklere blir kjøpt opp studioet blir lagt ned etter noen år. Håper ikke det skjer nå.

Lenke til kommentar

At de kjøper dem opp er greit nok, men jeg er drit lei av at enkelte utgivere (EA og 2k) på død og liv skal endre navnet på de stakkars utviklerne. Kunne de ikke bare beholdt sitt originale navn, som folk har et forhold til? Eller hadde det blit for vanskelig for ledelsen i 2k å vite hvilken utvikler det var snakk om med mindre de får det inn med teskje? 2k Czech, pfft!

Lenke til kommentar

Likte egentlig navnet Illusions Softworks, men så lenge de lager de beste spillene de kan så har ikke navnet noe å si. Håper Mafia 2 blir like bra eller bedre enn Mafia. Første spillet er jo fortsatt ett bra spill, også grafikkmessig

Lenke til kommentar
Første spillet er jo fortsatt ett bra spill, også grafikkmessig

Det var litt å ta i.

Jeg synes det er dumt at Illusion Softworks må skifte navn :( , men jeg håper det kan bli en Hidden & Dangerous 3 :) .

Helt enig!! Håper virkelig det kommer mer hidden & dangerous, noen som vet om det er sagt noe om dette i det hele tatt? Sitter fortsatt på lan med kompiser og spiller både 1'ern og 2'ern en gang i blandt... bedre stemning kan det ikke bli!

Mafia 2 blir nok også et kjempe bra spill

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...