Kresstian Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har planer om å bygge meg ny PC i nærmeste framtid. Når det gjelder RAM står det mellom disse to: Corsair http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312054 og TwinMOS http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344122 Jeg har ikke planer om å overklokke CPU noe særlig. Jeg trenger ikke forslag til andre brikker, for jeg skal gå for en av disse uansett. Så, det jeg lurer på er hvem av disse jeg skal gå for? Corsair eller TwinMOS? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Av personlige erfaringer og etter hva som ofte sies så ville jeg gått for Corsair. Kvalitetsminne som det nesten bare har vært positivt å si om, imotsetning til TwinMOS. Vet ikke om de har blitt noe bedre den siste tiden, men jeg tror nok du ville blitt fornøyd med Corsair. Lenke til kommentar
Kresstian Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Av personlige erfaringer og etter hva som ofte sies så ville jeg gått for Corsair. Kvalitetsminne som det nesten bare har vært positivt å si om, imotsetning til TwinMOS. Vet ikke om de har blitt noe bedre den siste tiden, men jeg tror nok du ville blitt fornøyd med Corsair. Ok. Takker for svar. Hørt mye bra om Corsair jeg og. Men jeg har TwinMOS i maskinen min fra før av (DDR PC3200). Har ikke hatt problemer. Men siden Corsair har fått såpass god kritikk, kommer jeg til å gå for de. ^^ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Av personlige erfaringer og etter hva som ofte sies så ville jeg gått for Corsair. Kvalitetsminne som det nesten bare har vært positivt å si om, imotsetning til TwinMOS. Vet ikke om de har blitt noe bedre den siste tiden, men jeg tror nok du ville blitt fornøyd med Corsair. Ok. Takker for svar. Hørt mye bra om Corsair jeg og. Men jeg har TwinMOS i maskinen min fra før av (DDR PC3200). Har ikke hatt problemer. Men siden Corsair har fått såpass god kritikk, kommer jeg til å gå for de. ^^ Om twinmos brikkene er fra samme maskin som du skal sette de nye i så kanskje det blir problemer med DDR2 brikker ned i DDR(1) kontakter, siden DDR(1) har 184 pinner, og DDR2 har 240-pinner. Lenke til kommentar
Kresstian Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Av personlige erfaringer og etter hva som ofte sies så ville jeg gått for Corsair. Kvalitetsminne som det nesten bare har vært positivt å si om, imotsetning til TwinMOS. Vet ikke om de har blitt noe bedre den siste tiden, men jeg tror nok du ville blitt fornøyd med Corsair. Ok. Takker for svar. Hørt mye bra om Corsair jeg og. Men jeg har TwinMOS i maskinen min fra før av (DDR PC3200). Har ikke hatt problemer. Men siden Corsair har fått såpass god kritikk, kommer jeg til å gå for de. ^^ Om twinmos brikkene er fra samme maskin som du skal sette de nye i så kanskje det blir problemer med DDR2 brikker ned i DDR(1) kontakter, siden DDR(1) har 184 pinner, og DDR2 har 240-pinner. Jeg skrev i min første post at jeg skulle bygge meg ny PC ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå