Matsemann Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 TheScorp: Bind en knapp p hver wow-klient forskjellig. På den ene, er foreksempel J for å gå til venstre, mens den for han andre er å gå til høyre, og for en skjer det ingenting. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jaja, det vet jeg, men slik du foreskriver blir dumt hvis du er ranged, siden noen fort ender opp med å være utenfor distansen de kan caste. Det jeg mente var at de gir en kommando til de fire som gjør at de stiller seg opp på en rekke, bak hovedkaren, men...altså..La meg prøve å tegne å forklare: | <-- hoveddude |||| <-- De fire andre, mer i en klump dog. Så gir han en kommando, og de sprer seg ut slik: | <-- hoveddude | | | | <--- De fire andre Get it? Skal finne en video til å demonstrere også. <-- 1:29 inn i den. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Get it? Skal finne en video til å demonstrere også. <-- 1:29 inn i den. Det kan gjøres ved hjelp av 2 keybindings. hvis vi sier at de i rekka bak er: 1 2 3 4 Keybinding 1: Har ingen funksjon hos andre enn nummer 1 og 4, hos 1 er den binded til strafe left, hos 4 strafe right. Keybinding 2: Det samme som keybinding 1 bare med character 2 og 3. Denne holdes bare nede et lite øyeblikk slik at dem ikke kommer like langt ut som 1 og 4. Dette er hvordan det kan gjøres, men er mulig han bruker en annen metode. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Eventuelt om du bruker Nostromo Speedpad n52 Hos meg er samme knappen bundet til både: PageUP = Bvic strafer til høyre og Cvic strafer til venstre PageDOWN = Dvic strafer til høyre og Evic strafer til venstre PageDOWN har fått ett lite delay så den starter å strafe litt etter de andre. Ikke helt fritt for haxx men Warden kan visst ikke oppdage det så gir beng. Får ikke noen kjempefordel uansett. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Spiller du fortsatt med dette eller? Og vist du gjør, hvilken level er du nå? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Er 25, har gått ned til 4 shamans og har også en liten pause for å spille palaen. Men kommer til å fortsette =) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er 25, har gått ned til 4 shamans og har også en liten pause for å spille palaen. Men kommer til å fortsette =) Det har vel ikke begynt å bli kjedelig? :O Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvis man ikke er skikkelig interresert i det, så er det enkelt å ta 'pauser' Ihvertfall i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Problemet er vel at man da har opptil 4 ubrukte WoW-kontoer som trekker penger. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 har det hele dødd ut? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 har det hele dødd ut? For min del er prosjektet på hold. Har en del andre ting å holde på med for tiden og har pause atm. Satser på å fikse shamanene senere i år så de er klare for WotLK. Har de 3 uåpnede wow + tbc liggende her enda så.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 har det hele dødd ut? Til dels.. Har for mye å styre med om dagen til å kunne kjøre boxing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er en ting jeg lurer veldig på, hvordan fikk du alle 5 karakteren til å stille seg opp i formasjon. I firkanter og slikt, det må da mer til til /follow for å få til dette. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Smeagolfish forklarte det til meg, og det er faktisk ganske simpelt. Bind en key til forskjellige ting på hver fil. Jeg brukte J, og når jeg trykket på J stod fyr 1 i ro (han alle var på follow, så han sto fremst), fyr 2 hadde J bindet til å gå til siden, fyr 3 til andre siden, fyr 4 stod i ro, og fyr 5 gikk bakover. Så holder du den bare nede så lang tid du vil, slik at du får riktig avstand. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg tester dette nå, men sliter litt med å få de til å gå likt hele tiden. Noen ganger så skeier den ene litt ut. Er det noen innstillinger jeg har glemt? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ikke gå med alle, men sett alle untatt 1 på follow, så styrer du den ene. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvordan setter jeg opp det da? Jeg har ikke fått til follow. Om jeg trykker fremover, så går alle fremover uannsett hvilken rettning de står i. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Unbind movementkeys på de som skal følge, og mekk en macro som sier /follow lederen som alle addsa har på samme sted. Så trykker du bare på den knappen for å followe Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fant det ut. Men en ting... om jeg multiboxer med to accounts som ikke står i samme navn, kan det være farlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå