kotox Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hei! Har en Sony ericsson k810i, men har skaffet meg Nokia N82 nå... Hvilket program kan brukes til å overføre alt fra Sony ericsson til nokia? Dvs telefon nr, SMS, bilder, filer etc etc Finnes MANGE program for dette via mobil innen samme merke, men hvordan gjøre dette via sony ericsson og nokia?`Håper noen vet om noen bra program som funker for begge!? Takk Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) nr er enkelt du bare går inn på innstillinger for navn og nr så lagrer du de på sim kortet Endret 8. januar 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
kotox Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 nr er enkelt du bare går inn på innstillinger for navn og nr så lagrer du de på sim kortet Nei det får jeg ikke gjort..... Og uansett får jeg ikke alle navnene på sim kortet........ Trenger et ordentlig program som er laget for slik mobil overføring....av ALT!..... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bruk en SyncML basert tjeneste for enkelt å greit å flytte kontakter, kalender, notater, oppgaver og lignende kjapt mellom telefoner. Begge telefonene støtter SyncML. GSMSync.net tilbyr denne tjeneste blandt annet. Gratis er den også. Når det gjelder å flytte SMS/MMS osv. så blir det nok vanskeligere. Bilder kan du jo kjapt flytte over via å kopiere dem til PC-en din og så over til den nye telefonen manuelt. SMS/MMS, anropslogg og sånt derimot blir nok ganske vanskelig. Jeg vet ikke om en eneste løsning for å få dette til i alle fall. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Det gikk fint fra SE k610 til SE 810i, men værre fra SE til Nokia ja... Men MÅ da finnes et program der ute for dette!?! Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Bruk en SyncML basert tjeneste for enkelt å greit å flytte kontakter, kalender, notater, oppgaver og lignende kjapt mellom telefoner. Begge telefonene støtter SyncML. GSMSync.net tilbyr denne tjeneste blandt annet. Gratis er den også. Når det gjelder å flytte SMS/MMS osv. så blir det nok vanskeligere. Bilder kan du jo kjapt flytte over via å kopiere dem til PC-en din og så over til den nye telefonen manuelt. SMS/MMS, anropslogg og sånt derimot blir nok ganske vanskelig. Jeg vet ikke om en eneste løsning for å få dette til i alle fall. hvilket program bruker man for å overflytte sms fra Se til SE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå