Gå til innhold

Flytte "Alt" fra Sony ericsson til Nokia? Hjelp!....

Anbefalte innlegg

hei!

Har en Sony ericsson k810i, men har skaffet meg Nokia N82 nå...

Hvilket program kan brukes til å overføre alt fra Sony ericsson til nokia?

Dvs telefon nr, SMS, bilder, filer etc etc

Finnes MANGE program for dette via mobil innen samme merke, men hvordan gjøre dette via sony ericsson og nokia?`Håper noen vet om noen bra program som funker for begge!?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nr er enkelt du bare går inn på innstillinger for navn og nr så lagrer du de på sim kortet

Nei det får jeg ikke gjort.....

Og uansett får jeg ikke alle navnene på sim kortet........

Trenger et ordentlig program som er laget for slik mobil overføring....av ALT!.....

Lenke til kommentar

Bruk en SyncML basert tjeneste for enkelt å greit å flytte kontakter, kalender, notater, oppgaver og lignende kjapt mellom telefoner.

Begge telefonene støtter SyncML. GSMSync.net tilbyr denne tjeneste blandt annet. Gratis er den også.

Når det gjelder å flytte SMS/MMS osv. så blir det nok vanskeligere. Bilder kan du jo kjapt flytte over via å kopiere dem til PC-en din og så over til den nye telefonen manuelt. SMS/MMS, anropslogg og sånt derimot blir nok ganske vanskelig. Jeg vet ikke om en eneste løsning for å få dette til i alle fall.

Lenke til kommentar
Bruk en SyncML basert tjeneste for enkelt å greit å flytte kontakter, kalender, notater, oppgaver og lignende kjapt mellom telefoner.

Begge telefonene støtter SyncML. GSMSync.net tilbyr denne tjeneste blandt annet. Gratis er den også.

Når det gjelder å flytte SMS/MMS osv. så blir det nok vanskeligere. Bilder kan du jo kjapt flytte over via å kopiere dem til PC-en din og så over til den nye telefonen manuelt. SMS/MMS, anropslogg og sånt derimot blir nok ganske vanskelig. Jeg vet ikke om en eneste løsning for å få dette til i alle fall.

hvilket program bruker man for å overflytte sms fra Se til SE?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...