Pug Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg lurer på hvilket program jeg burde bruke til å ID3-tagge MP3'ene mine med? Jeg skal spille dem av med iRiver's SlimX spiller, så jeg lurer på hvilken ID3-"tagger" som anbefales/funker? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 hvis du søker på google så finner du en haug med småprogrammer som fikser det. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg bruker MusicMatch JukeBox til ID3-redigering, der går det fort og greit Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 mp3-tag-studio er det beste jeg hat prøvd ihvertfall, raskt, alle funksjoner du trenger og lagd av svenske . Perfekt når du skal re-tagge et stort antall filer, og winamp ikke duger. AtW Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 mp3-tag-studio er det beste jeg hat prøvd ihvertfall, raskt, alle funksjoner du trenger og lagd av svenske . Perfekt når du skal re-tagge et stort antall filer, og winamp ikke duger. AtW Fikser den ID3 v2 også? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 http://www.magnusbrading.com/mp3ts/ Dette du mente? hmm.. får prøve det når jeg kommer hjem.. trenger et sånt program Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 mp3-tag-studio er det beste jeg hat prøvd ihvertfall, raskt, alle funksjoner du trenger og lagd av svenske . Perfekt når du skal re-tagge et stort antall filer, og winamp ikke duger. AtW Fikser den ID3 v2 også? Ja, den har tilogmed en fast-write idv2-funksjon (men den fjerner et par hundredeler av sangen, så anbefales bare om du har dårlig tid). Programmet har stort sett alt av funksjoner jeg kan komme på som er nødvendige, blant annet auto-case-fix, id3v1 og id3v2-synching, osv, osv. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 http://www.magnusbrading.com/mp3ts/Dette du mente? hmm.. får prøve det når jeg kommer hjem.. trenger et sånt program Ja, det anbefales på det sterkeste. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå