Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få vekk en jente ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du intressert i henne, blir du med på skitur, eller foreslår noe annet.

Er du ikke intressert, si det til henne på en grei måte neste gang hun følger etter deg. Hun er vel bare forelsket, og sier du at du ikke har gjensidige følelser, så har hun heller ingen grunn til å følge etter deg.

kan jo også hende at hun har noen pene veninner, så kan lønne seg å bli venn med henne :)

Lenke til kommentar
Er du intressert i henne, blir du med på skitur, eller foreslår noe annet.

Er du ikke intressert, si det til henne på en grei måte neste gang hun følger etter deg. Hun er vel bare forelsket, og sier du at du ikke har gjensidige følelser, så har hun heller ingen grunn til å følge etter deg.

kan jo også hende at hun har noen pene veninner, så kan lønne seg å bli venn med henne :)

Mener at det er unødvenig å si at man ikke har gjensidige følelser rett ut når hun føler seg forelsket. Man kan heller "pakke" det litt inn for å ikke såre henne..... Man skal ikke tukle med andres følelser.....

Lenke til kommentar
Mener at det er unødvenig å si at man ikke har gjensidige følelser rett ut når hun føler seg forelsket. Man kan heller "pakke" det litt inn for å ikke såre henne..... Man skal ikke tukle med andres følelser.....

Jeg vil syntes det er bedre å høre at jenta ikke har samme følelser for meg, som jeg for henne. Jo mere det blir pakket inn, jo mere tull blir det syntes jeg. Men det går jo ann å si det på en fin måte... Og seff mener jeg at man ikke skal såre jenta.

Lenke til kommentar

Enkelt men jævlig slemt. Pul og kast, da kommer hun nok ikke til å følge etter deg lenger, men hate deg som pesten.

Eller bare ta en lite prat med henne og fortelle henne at ikke liker henne som noe mer enn en venn.

Lenke til kommentar
Enkelt men jævlig slemt. Pul og kast, da kommer hun nok ikke til å følge etter deg lenger, men hate deg som pesten.

Skal jo være en rimelig liten småkåt fjortiss for å ha noe utbytte av det utover å slippe en runk en dag da ;)

Vel det løser jo problemet, og du får pult i tillegg, høres ut som jackpot det ;-P

Lenke til kommentar

Skal jo være en rimelig liten småkåt fjortiss for å ha noe utbytte av det utover å slippe en runk en dag da ;)

Vel det løser jo problemet, og du får pult i tillegg, høres ut som jackpot det ;-P

For de som ikke har pult så mye enda kanskje og fremdeles har hjernen i høyrehånda ;)

Alternativt kan du gjøre som trådstarter... Løpe som F hver gang du ser jentungen :)

Lenke til kommentar

For de som ikke har pult så mye enda kanskje og fremdeles har hjernen i høyrehånda ;)

Alternativt kan du gjøre som trådstarter... Løpe som F hver gang du ser jentungen :)

Jeg vil jo si at sex er bedre og deiligere trening enn løping da;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...