duligot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Har et problem med en jente som følger etter meg . Feks etter skolen . finner på dumme ting hun skal gjøre for å være med . Hun står uttafor nå etter at jeg løp fra henne mens hun var i butikken. nå skulle hun hente en dvd som hun ikke trenkte som jeg kunne tatt med på skolen i morgen ... ja dere forstår HJELP dette er for en venn (hvis hun skulle få se det) Endret 8. januar 2008 av duligot Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jupp, der tror jeg det er best å ringe onkelblå Lenke til kommentar
duligot Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) 15 . Er ikke så stort problem at onkel må bli innblandet , men må man så må man . Endret 8. januar 2008 av duligot Lenke til kommentar
duligot Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvis jeg hadde gjort det hadde hun sikkert tenkt . ......... kansje vært et forsøk ? Endret 8. januar 2008 av duligot Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis jeg hadde gjort det hadde hun sikkert tenkt . Jess han gir meg oppmerksomhet . men du sier no . kasje vært et forsøk ? peperspray mener du? jeg tror hun trekker seg unna da altså.. det gjør veldig vondt Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det et alternativ å spørre hvorfor hun følger etter kanskje? Lenke til kommentar
duligot Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 det er liksom så tradisjonelt da kansje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 det er liksom så tradisjonelt da kansje. Det er nok det beste og spørre henne pent om hvorfor hun følger etter deg... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og for all del, si hvorfor her etterpå. Ble temmelig nysgjerrig på hvorfor en femten år gammel jente gjør dette Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Prøv å forklare henne på en serriøs måte at du ikke liker at hun følger etter deg. Spør henne om hun hvorfor hun gjør det. Men ikke bli sur på henne eller noe slikt det kan fort gjøre ting værre. Hvis hun ikke har førståelse for at du ikke liker det. Så er det nok onkelblå og peperspray neste. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vis henne denne tråden. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Nå har hun invitert meg på ski tur :S takket nei og sa jeg hadde en del å gjøre . Har noen forslag om litt milde ting ps. vil ikke spørre henne direkte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå har hun invitert meg på ski tur :S takket nei og sa jeg hadde en del å gjøre . Har noen forslag om litt milde ting ps. vil ikke spørre henne direkte. Det at hun inviterte deg ut på skitur kan faktisk bety at hun er forelsket i deg... Det beste er nok dessverre og spørre henne direkte om hvorfor hun følger etter deg, men spør på en pen måte... Lenke til kommentar
duligot Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Kan vel hende at hun bare vil være venn også ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Denne saken her er bankers -hun er forelska, eller veldig nær det . Uansett, du må snakke med henne - å fortelle hvor skapet står er en lur ting. Evt kanskje se om du synes jenta er noe søt, og ta henne med ut på date . Lenke til kommentar
duligot Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Emne tittel sier "Hvordan få vekk en jente" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå