Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hodepine hele dagen etter svømming

Svinat

Anbefalte innlegg

Det har seg altså slik at hver tirsdag i andre skoletime har klassen min svømming. Problemet er at utover dagen får veldig mange av guttene vondt i hodet og blir trøtte (rimelig få av jentene som har svømming). Hva kan være grunnen til dette? Jeg drikker mye vann etter hver svømmetime, men hodepinen forekommer likevel. Det blir som regel verre utover dagen, og det går ikke over før jeg tar en paracet når jeg har kommet hjem.

Det begynner å bli veldig irriterende og går utover undervisningen og så og si hele dagen. Kan det ha noe med kloret å gjøre? Mulig det er for mye klor i vannet? Takker for alle svar, og vil gjerne finne en løsning på dette så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er godt mulig det er for mye klor i vannet?

Har du tatt opp saken med gymlærer/bestyrer på svømmehallen? Hvis det er mange av dere som opplever samme problemet, snakk med hverandre og legg frem en felles klage. Det er mye mer kraft bak ett opprop som mange er bak enn om du går alene og sier at "de andre opplever det også"..

Lenke til kommentar

Høres ut som kloret, evt bare dårlig luftgjennomstrømming i svømmehallen. Men du kan jo også prøve å drikke vann før du svømmer, selv om det virker mer trolig at det er kloret sin skyld, er det bedre å forebygge enn å reparere hvis hodepinen kommer av dehydrering =)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...