Gå til innhold

Det jeg TRUDDE var Master Chief uten hjelm..

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Kom over et halo-blad på bensinsjappa rett her i høgget.

Der var det bilder av master chief uten hjelm, og han ser helt forjævlig ut.

Check it out:

post-41912-1199801069_thumb.jpg

post-41912-1199801062_thumb.jpg

post-41912-1199801042_thumb.jpg

post-41912-1199801051_thumb.jpg

Endret av überGoliath
Spoilerbilder gjemt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først trodde jeg dette skjedde for en god stund siden, og at damen er morra hans, men etter dialogen å dømme tror jeg det er en av lagkameratene hans fra da de var unge, og ble trent opp til å bli Spartans

Kom jo også på at det ikke fantes Mjolnir for så lenge siden...

Endret av Xpm
Lenke til kommentar

Egentlig er historien litt sånn bob-bob i forhold til bøkene.

I den første boken..

...så blir SPARTAN-prosjektungene genmodifisert til de grader, flere dør enn overlever. Jeg tviler neppe på at disse ungene hadde fått unnslippet prosjektet for å få barn og hatt mulighet å faktisk lage barn. Mjolnirdrakten hadde dessuten aldri vært brukt når den ble presentert for SPARTAN-gjengen av Dr. Hasley så hele den historien i graphics novel er stridene mot resten av historien. Resten av historiene passer ellers inn i Halo-serien.

Edit: ..og grunnen til at hun personen er en SPARTAN-II er fordi ikkegenmodifiserte mennesker kunne ikke bruke MJOLNIR-drakta

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Hehe, det er feil. Rustningen forsterker kun bevegelsene man gjør og det er kun SPARTAN-II som kan håndtere MJOLNIR pga deres genetiske egenskaper gjør at de er de eneste som kan tåle de enorme påkjenningene drakten fører til. Draktens AI (ex:Cortana) som er koblet til drakten og hjernen gjør at personen i drakten blir mer responsiv og kan gjøre ting mye raskere.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Hehe, det er feil. Rustningen forsterker kun bevegelsene man gjør og det er kun SPARTAN-II som kan håndtere MJOLNIR pga deres genetiske egenskaper gjør at de er de eneste som kan tåle de enorme påkjenningene drakten fører til. Draktens AI (ex:Cortana) som er koblet til drakten og hjernen gjør at personen i drakten blir mer responsiv og kan gjøre ting mye raskere.

Høres bra ut. RoboCop er rimelig døv i forhold. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...