Marvil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Som tittel sier, hva må man gi for noe slikt? Ser bla Creative har utgaver til feks 800, men disse spiller kun WMA-format, noe som muligens er litt begrenset (trenger å spille .avi-filer for at det skal være interessant).. Så hva må man betale for noe slikt? Trenger ikke være noe gedigent fancy/pent/osv, skal stort sett brukes i bilen i tilfelle. Et eksempel; http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi....MAAAEOReI03xiL Endret 8. januar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Som tittel sier, hva må man gi for noe slikt?Ser bla Creative har utgaver til feks 800, men disse spiller kun WMA-format, noe som muligens er litt begrenset (trenger å spille .avi-filer for at det skal være interessant).. Så hva må man betale for noe slikt? Trenger ikke være noe gedigent fancy/pent/osv, skal stort sett brukes i bilen i tilfelle. Et eksempel; http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi....MAAAEOReI03xiL Definer avi. Mobilen min spiller avi, en sinnsykt begrenset utgave men filene heter fortsatt.avi. Om du mener du skal laste rett ned og spille av, kan du glemme det, nesten ingen spillere som gjør det Lenke til kommentar
Gogogo123 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Samsung T9 støtter .avi filer out of the box. En kompis av meg lasta ned en episode med my name is earl og slengte den rett på, funka som bare det. Ligger på under tusenlappen på finn.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Samsung T9 støtter .avi filer out of the box. En kompis av meg lasta ned en episode med my name is earl og slengte den rett på, funka som bare det. Ligger på under tusenlappen på finn.no Nå får du jaggu rulle inn 4 hakk. Hittil i dag har du anbefalt T9 til en som minst ville ha 60GB, og nå fjaser du i vei om at den støtter videoformater som den overhodet ikke støtter uten rekonvertering. Og det skulle ikke forundre meg om du bor i brumundaleller asker...bare en feeling Endret 19. januar 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Thel Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kanskje han har en av de t9'ene som ligger på under tusenlappen på finn.no ^^ Litt mer seriøst: Er vell en del Archos spillere som takler divx og xvid? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 No er det ikkje noko stor sak å konvertere eit knippe filmar til formatet som passar spelaren. Er det eit prisnivå på rundt 1000-lappen du er ute etter? Nokre preferanser for størrelse, vekt, bildekvalitet, lydkvalitet, batterilevetid, utvidelsesmuligheter? Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Som tittel sier, hva må man gi for noe slikt?Ser bla Creative har utgaver til feks 800, men disse spiller kun WMA-format, noe som muligens er litt begrenset (trenger å spille .avi-filer for at det skal være interessant).. Så hva må man betale for noe slikt? Trenger ikke være noe gedigent fancy/pent/osv, skal stort sett brukes i bilen i tilfelle. Et eksempel; http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi....MAAAEOReI03xiL Jeg vurderer å kjøpe den, og det følger med et program som kan konvertere alle filer til det formatet + oppløsningen den skal spille. Kanskje litt tungvint, men det vil kreve mindre av prosessoren til mp3 spilleren, i motsetning til Zen:Vision som du kan bare dra og slippe inn. Den fikk en 4'er på dinside test. http://www.dinside.no/php/art.php?id=491942 Zen er ikke like enkel å bruke som favoritten vår i denne klassen, Sony NWZ-S610. Den fikk en 6'er, er ca. 1år gammel og har "bare" 1,8" skjerm, imotsetning til Crative Zen som har 2,5" tror ikke de selger den lenger, men fant en som ligner Sony NWZ-S616FB Black 4GB på siba.no Noen som kan hjelpe oss? Er Sony 1,8" bedre til å se på film enn på Creative Zen 2,5"? Trenger en mp3 spiller med video til jobben, orker ikke å se på tv med dritt antenne .. og tviler på om jobben skaffer seg digital dekoder for meg etter 4.mars når de stenger tv nettverket.. Endret 5. februar 2008 av xninja92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Trenger en mp3 spiller med video til jobben, orker ikke å se på tv med dritt antenne .. og tviler på om jobben skaffer seg digital dekoder for meg etter 4.mars når de stenger tv nettverket.. av de to der ville jeg tatt zen for video, sony for lyd. s60X er sonicstage utgaven, den vil du IKKE ha, s61X er vanlig mtp protokoll (flinke sony lærer endelig). forvørig ville jeg helelr tatt en samsung p2 over begge de der siden den har 3" 480x272 widescreen. Endret 5. februar 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Trenger en mp3 spiller med video til jobben, orker ikke å se på tv med dritt antenne .. og tviler på om jobben skaffer seg digital dekoder for meg etter 4.mars når de stenger tv nettverket.. av de to der ville jeg tatt zen for video, sony for lyd. s60X er sonicstage utgaven, den vil du IKKE ha, s61X er vanlig mtp protokoll (flinke sony lærer endelig). forvørig ville jeg helelr tatt en samsung p2 over begge de der siden den har 3" 480x272 widescreen. p2 koster 500kr for mye :/ har bare råd for tusenlappen. Da blir det en Zen da. edit: ipod nano silver 4gb ser ut som en verdig kandidat. nå blir det enda vanskligere å velge mellom zen og nano xD Endret 5. februar 2008 av xninja92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Trenger en mp3 spiller med video til jobben, orker ikke å se på tv med dritt antenne .. og tviler på om jobben skaffer seg digital dekoder for meg etter 4.mars når de stenger tv nettverket.. av de to der ville jeg tatt zen for video, sony for lyd. s60X er sonicstage utgaven, den vil du IKKE ha, s61X er vanlig mtp protokoll (flinke sony lærer endelig). forvørig ville jeg helelr tatt en samsung p2 over begge de der siden den har 3" 480x272 widescreen. p2 koster 500kr for mye :/ har bare råd for tusenlappen. Da blir det en Zen da. edit: ipod nano silver 4gb ser ut som en verdig kandidat. nå blir det enda vanskligere å velge mellom zen og nano xD hah dropp ipod. kjøp deg en zen, utvid med et minnekort når du har bedre råd Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) ok lol, men fant en tråd som kan ligne på denne https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t842254.html som du sa Sony for lyd, Creative for vid, og apple hvis du vil være hipp Samsung P2 for 3,1" skjerm for under 2 tusen lapper Endret 5. februar 2008 av xninja92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ok lol, men fant en tråd som kan ligne på denne https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t842254.html som du sa Sony for lyd, Creative for vid, og apple hvis du vil være hipp Samsung P2 for 3,1" skjerm for under 2 tusen lapper 1400 på komplett for 4gb p2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå