Andreas63 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det noen som vet hvordan man laster ned sanger på Guitar Hero på playstation 3?? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det noen som vet hvordan man laster ned sanger på Guitar Hero på playstation 3?? Gå inn på PSN, under skal ligge noe under Addons til spill. 1 er gratis og 2 andre koster ca 45kr pr "pakke". Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal også nevnes at utvalget av ekstra innhold til GH3 er en god del større på den amerikanske PSN. Så sett igang og lag deg en amerikansk bruker ^^ Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan betaler man? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Visa tror jeg da;) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 for å betale fyller du penger på Playstation brukeren din, inne på account management greia. På samme måte som man fyller på kontantkort til mobilen.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) om man har amerikansk bruker er man jo "bodsatt i amerika". Hvordan skal man da få betalt med norskregistrert visa?(Som også allerede er registrert på Eu.bruker.) Endret 17. januar 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 om man har amerikansk bruker er man jo "bodsatt i amerika". Hvordan skal man da få betalt med norskregistrert visa?(Som også allerede er registrert på Eu.bruker.) Det går bra så lenge summen er under 10$, da sjekkes ikke adressen. Jeg fikk i alle fall til ¨å kjøpe spyro:) Men! Jeg prøvde å laste ned sanger til gh3 fra us-psn (Kun de som er gratis; boss-battle og julesangen(som jeg ikke husker navnet på i farten)) før de var kommet til europa, og det virket ikke sammen med min gh3:( Under game-data kom det opp to gh3-ikoner, et for de som ble lastet via eu og et for det som ble lastet via us. Noen som har fått til å laste ned og bruke us gh3 sanger? K Lenke til kommentar
henky Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 endelig bestil gh3 til ps3 nå har spilt det en del på ps2, men føler jeg må ha mitt eget. betalte alt i alt 828,- noen som fikk det billigere? Lenke til kommentar
jatta Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kostet vell meg 869kr å bestille GH3. Kunne alltids ventet til slutten av neste uka og fått det for 600kr, men det har jeg ikke tid til Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kostet vell meg 869kr å bestille GH3. Kunne alltids ventet til slutten av neste uka og fått det for 600kr, men det har jeg ikke tid til Hvor koster det 600 i slutten av neste uke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå