Kenny000 Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Måtte bare ha en overskrift som trekker folk!!! Men... Jeg har bestilt artic silver II og sandpapir fra http://www.microplex.no Tilsammen ville dette komme på kriner 126 kroner + frakt! Dette kunne ikke være allverden siden de sendte pakken i en polstret kovolutt! ELLER?!?! Jeg mottok pakkelapp fra posten i dag at jeg kunne hente en pakke på postordre fra microplex. Prisen jeg må betale er på HELE 261 KRONER ?!?!?!?!?!?! Hva er dette for noe tull. litt papir og en liten tube skal koste 140 kroner å sende? Er ikke det vannvittig dårlig av microplex å sende dette til meg til en pris som var over 100 % mer enn det som stod da jeg bestilte varene?! Dersom de har noen avgifter har de jo rett til å informere om dette! Jeg føler meg rett og slett SVINDLET! Hva burde jeg gjøre? Skal snakke med de i morgen, gidder ikke betale så mye dersom det ikke er en god forklaring på dette! Hva synes dere om dette? Lenke til kommentar
Pnub Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Unnskyld at jeg sier det... men du er jo født bak en dass eller noe! Selvfølgelig sender de med postoppkrav, microplex lever jo av å selge ting til folk. Med andre ord, de må garantere at de får betalt for det de selger deg. Eneste måten de kan gjøre dette på er postoppkrav (ok, det kunne gått med faktura, men færre og færre nettbutikker går med på dette. vet ikke om noen lenger) Det du bør gjør neste gang er: 1) Bestille mye på en gang så postoppkravet bare blir en brøkdel. eller 2) Sende mail å spørre om du kan forhåndsbetale, da sender de det sikkert direkte hjem til deg og du hadde sluppet unna med prisen av et frimerke eller to. *Ler enda av ditt forsøk på å kalle dette svindel* PS: Ok, posten og den norske stat er noen svindlere. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Den høye frakten er jo i grunn Postens feil.. det er jo ikke Microplex som legger på masse avgifter. Og jeg forstår godt at de helst sender i oppkrav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå