Betroz Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har en Sennheiser HD-650 hodetelefon som jeg har koblet til SoundBlaster X-Fi lydkortet mitt i PC-en. Ikke fornøyd med lyden dette gir alene, så trenger en forsterker å koble imellom. Max pris for meg er 5000,- kr og må kunne bestilles fra en norsk butikk/nettshop. Kan dere hjelpe meg? Hva anbefales for å gi mine Sennheiser HD-650 go-lyd? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg bruker en Graham slee solo til mine Beyerdynamic klokker, og er fryktelig fornøyd. Den skal fungere utmerket på Sennheiser sine modeller også. Du får den fra ca 4500 hos den norske importøren stereolab.no Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Hva med Meier Corda Cantate? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Hva med Meier Corda Cantate? Kikket litt på den, og den virker bra ja. Som en kortsiktig løsning har jeg bestilt meg en Beyerdynamic hodetelefon skjøtekabel. Så jeg kan koble hodetelefonene til forsterkeren i stereoanlegget mitt når jeg sitter foran PC-en. Har allerede en kabel mellom lydkortet og forsterkeren. Blir mye bedre lyd enn da jeg koblet hodetelefonene rett i lydkortet bare dette. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Nå vet jeg ikke hvilket X-Fi lydkort du har, men mest sannsynelig vil du få bedre lyd hvis du kobler PCen til USB-DACen på Meier-ampen jeg linka til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå