runebry Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det ville vært utrolig flott om noen der ute har personlig erfaring som kan hjelpe meg! Jeg er ute etter en så billig som mulig 32" LCD-TV som er problemfri å bruke med standard VGA tilkobling og 1360X768 oppløsning. Dette er ikke så enkelt som man skulle tro, og jeg har ringt de fleste importører og webshop'er som finnes her på berget... Svært mange godtar nemlig bare 1280X768, eller 1360X768 kun over DVI... Jeg har selv en Sony V2500 som fungerer 100% på dette området, men de nyere modellene gjør det ikke... SÅ: Har du erfaring som kan hjelpe meg er jeg eig takknemlig Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har denne og den fungerer suverent med VGA. Tatung har en nyere model som også har VGA og er billigere Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Alle samsung jeg har prøvd i denne størrelsen har fungert utmerket med vga. Men noen av de eldre modellene gjør svart til lysegrått Lenke til kommentar
runebry Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Alle samsung jeg har prøvd i denne størrelsen har fungert utmerket med vga. Men noen av de eldre modellene gjør svart til lysegrått Har nå kjøpt en Samsung LE32S81, og denne fungerer faktisk utmerket på alle oppløsninger jeg har testet, med både VGA og DVI tilkobling! Justerer til og med alt selv automatisk. Takk for tips! Denne er faktisk bedre til formålet enn min egen og dyrere Sony. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå