Gå til innhold

Hitchhikers guide to the galaxy

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg forstod ikke slutten på bøkene?

Ble jorda sprengt til slutt? Hva var det med den fyrstikkesken med det navnet på? Døde alle tilslutt? Synest liksom ikke man fikk svar på noe som helst?? Slik som hvor ble Fenchurc (eller no sånnt) av og hva skjedde med Trillian/Tricia og ikke minst Zaphod?

Håper noen kan gi meg tolkningene sine eller no?? Boka var jo morsom og kjempebra, men føles litt meningsløs ut nå uten en slutt.. :cry:

Endret av Bootch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det en tid siden jeg leste boka. Det jeg leste var en triologi(som var i 5 deler) der Hitchhikers guide to the galaxy var første del og de reiste enn god del lenger enn i den første boka. Mener det var en bombe på slutten der som ville få alle stjerner til å gå nova på en gang om det ble brukt. Jeg er litt usikker på dette her men jeg tror ikke jorda ble ødelagt til slutt fordi den bomba var formet som en baseball og hvor ellers enn jorda spiller man det? Jeg helt sikker på at den bomba ikke ble brukt.

Lenke til kommentar

Hmm, vel.. Tror ikke du har lest den siste delen da? :ermm: et var på krikkit den bomben var, men det ble aselvstyrt.. På slutten er det jorda som står for et oppgjør, samme som i begynnelsen av boka, bare at det er i en annen dimensjon :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...