linte Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mulig jeg skal spørre i minne kategorien men det kan jeg ta senere når jeg vet om muligheten går. Jeg lurer på om det lønner seg å oppgradere til 2x2GB minne i min PC, og om muligheten i det hele tatt er til stede? Jeg har denne: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....85&cid=5417 Lenke til kommentar
linte Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Mulig jeg skal spørre i minne kategorien men det kan jeg ta senere når jeg vet om muligheten går. Jeg lurer på om det lønner seg å oppgradere til 2x2GB minne i min PC, og om muligheten i det hele tatt er til stede? Jeg har denne: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....85&cid=5417 Anyone? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er i hvertfall fullt mulig. Om det lønner seg avhenger av bruksmønsteret ditt. her har du eksempel på minnebrikker som passer din maskin. Lenke til kommentar
linte Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Det er i hvertfall fullt mulig. Om det lønner seg avhenger av bruksmønsteret ditt. her har du eksempel på minnebrikker som passer din maskin. Tusen takk for svar! I og med at det koster så lite, så hvorfor ikke? Men det kommer jo ann på hva som er i maskinen fra før, om det er 2 GB brikke eller 2x1 GB brikke. Men det var jo overhodet ikke en fraskrekkende pris. Jeg trodde slike brikker kanskje kostet 1000 kroner Men det kan ikke skade maskinen på noen måte? Og hvilken forskjell tror du det vil gjøre? Jeg liker å spille en del spill, som Need for Speed, Sims og gjerne Half Life 2. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 antar du kjører windows vista, vista er ganske minnehungrig og maskinen vil da bli raskere med mer minne. Skade vil det neppe. Rimelig sikker på at du har 2x1GB, veldig sjeldent, spesielt for slike ferdigkonfigurerte maskiner, at minnet er samlet på en brikke. Lenke til kommentar
linte Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 antar du kjører windows vista, vista er ganske minnehungrig og maskinen vil da bli raskere med mer minne. Skade vil det neppe. Rimelig sikker på at du har 2x1GB, veldig sjeldent, spesielt for slike ferdigkonfigurerte maskiner, at minnet er samlet på en brikke. Ja, Vista suger godt av minne. Det kjenner jeg på denne selv om det er en mye bedre maskin enn den jeg hadde før. Så jeg tror jeg går for det Men det er vel ganske enkelt å bytte har jeg hørt? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 har ikke hørt hvordan det er på akkurat denne, men på de fleste maskiner er det en luke på undersiden som lett kan åpnes for å komme til minnebrikkene. På noen maskiner sitter en av brikkene under tastaturet. Lenke til kommentar
linte Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 har ikke hørt hvordan det er på akkurat denne, men på de fleste maskiner er det en luke på undersiden som lett kan åpnes for å komme til minnebrikkene. På noen maskiner sitter en av brikkene under tastaturet. Takk for svar Da har jeg bestilt 2 stk på komplett.no og gleder meg til de kommer i posten. Kjæresten min har bygget pcen sin selv (monsterfaenskap) som støyer som bare F, så jeg tror han klare å fikse min Lenke til kommentar
linte Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 har ikke hørt hvordan det er på akkurat denne, men på de fleste maskiner er det en luke på undersiden som lett kan åpnes for å komme til minnebrikkene. På noen maskiner sitter en av brikkene under tastaturet. Takk for svar Da har jeg bestilt 2 stk på komplett.no og gleder meg til de kommer i posten. Kjæresten min har bygget pcen sin selv (monsterfaenskap) som støyer som bare F, så jeg tror han klare å fikse min Fikk ikke testet dem en gang før PC sa takk for seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå