Pysj Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Surfer du på nett via mobilnettet, er du langt ifra alene. Les mer Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "Mens Netcom lanserte super-3G allerede i april i fjor, kom Telenor diltende etter og lanserte i slutten av oktober i fjor." Diltende etter.... Netcom lanserte HSDPA i tre bydeler ifjor, og har for tiden utbyggingsstopp. Telenor ventet til nettet var tilstrekkelig utbygget og testet, og lanserte i Norges fire største byer og populære feriesteder. Samtidig. Telenor jobber også jevnt videre mot målet om å tilby HSDPA der det idag er 3G dekning. Lenke til kommentar
HSDPA Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "Mens Netcom lanserte super-3G allerede i april i fjor, kom Telenor diltende etter og lanserte i slutten av oktober i fjor." Diltende etter.... Netcom lanserte HSDPA i tre bydeler ifjor, og har for tiden utbyggingsstopp. Telenor ventet til nettet var tilstrekkelig utbygget og testet, og lanserte i Norges fire største byer og populære feriesteder. Samtidig. Telenor jobber også jevnt videre mot målet om å tilby HSDPA der det idag er 3G dekning. Hei, det er ikke utbyggingsstopp i NetCom - tvert i mot :-) NetCom rullet ut Turbo-3G i de fire største byene i 2007. I 2008 bygger NetCom ut turbo-3G alle steder der NetCom har 3G dekning. Se forøvrig dekningskart på http://dekning.netcom.no/ . Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei, det er ikke utbyggingsstopp i NetCom - tvert i mot :-) NetCom rullet ut Turbo-3G i de fire største byene i 2007. I 2008 bygger NetCom ut turbo-3G alle steder der NetCom har 3G dekning. Se forøvrig dekningskart på http://dekning.netcom.no/ . Ok, det ser ut som om NC har kommet på banen igjen. Mitt utsagn var basert på en artikkel jeg leste (ingen kildehenvisning,) om at NetCom hadde hatt så stort utviklingspress i forbindelse med Tele2 overgangen. Nuvel, Men "Diltende etter" synes jeg fremdeles er et flåsete utsagn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg