Ezekuel Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei. Jeg skal ha et webhotell som jeg kun skal bruke til email. Ser at domeneshop har et produkt som kun er email. Se her. Her får man 10 mail kontoer med 500Mb diskplass til hver for 95kr i året. Noen som har andre gode alternativer? Eventuelt et webhotell med diskplass til hjemmeisde også, som ikke koster skjorta. Må ha minimum 500mb plass per email konto. Håper noen her har erfaringer som de vil dele. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) http://www.google.com/a 6 gb, gmail, gratis, webhosting, docs, chat etc etc Endret 8. januar 2008 av coax Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Den var ikke dum. Men hvordan virker denne med Outlook? Meningen er å benytte dette slik at all email går via Outlook. gmail konto har jeg allerede fra før. Vil ha navn@mitt_domene.no. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gmail har imap og pop/smtp.. Og google apps er nettop slik at du skal kunne bruke ditt eget domene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå