Jan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 MÅTTE jo teste med Matrix først, å det var hærlig!Rett å slett..! Greit nok, var ikke helt dvd-kvalitet, men nydelig allikevel, gleder meg til å teste de litt bedre formatene! Ikke helt dvd-kvalitet? Du kjørte VHS + PJT106" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det er med HDMI på Halo-Edition... Endret 16. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 MÅTTE jo teste med Matrix først, å det var hærlig!Rett å slett..! Greit nok, var ikke helt dvd-kvalitet, men nydelig allikevel, gleder meg til å teste de litt bedre formatene! Ikke helt dvd-kvalitet? Du kjørte VHS + PJT106" Fikk det kanskje ikke ut riktig, men DVD-kvaliteten ble litt kornete på så stort lerret! Prøvde en Transformers på HD-DVD, å fyyy feite så rått det ble! Det er med HDMI på Halo-Edition... Sorry, fikk ikke med meg at du skrev Halo Edition! Grattis! Lenke til kommentar
vcx Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) MÅTTE jo teste med Matrix først, å det var hærlig!Rett å slett..! Greit nok, var ikke helt dvd-kvalitet, men nydelig allikevel, gleder meg til å teste de litt bedre formatene! Ikke helt dvd-kvalitet? Du kjørte VHS + PJT106" Fikk det kanskje ikke ut riktig, men DVD-kvaliteten ble litt kornete på så stort lerret! Prøvde en Transformers på HD-DVD, å fyyy feite så rått det ble! Det er med HDMI på Halo-Edition... Sorry, fikk ikke med meg at du skrev Halo Edition! Grattis! Kunne du tatt noen bilder av oppsettet og poste? Endret 19. januar 2008 av Howen Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Skal se om jeg ikke får tatt noen i løpet av et par dager. Rekker ikke noe i dag i alle fall, er litt travel til tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå