JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvordan bytter jeg o til x på PS3? Trenger veldig hjelp, vis ikke dreper jeg alex xD Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvordan bytter jeg o til x på PS3? Trenger veldig hjelp, vis ikke dreper jeg alex xD Om du tenker på i ps3 menyen osv, tror jeg du bør slipe kniven og finne Alex. Spill har noen ganger mulighet til å endre kontrolloppsett, men det må altså være spillprodusenten som lager muligheten for det. Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Hvordan bytter jeg o til x på PS3? Trenger veldig hjelp, vis ikke dreper jeg alex xD Om du tenker på i ps3 menyen osv, tror jeg du bør slipe kniven og finne Alex. Spill har noen ganger mulighet til å endre kontrolloppsett, men det må altså være spillprodusenten som lager muligheten for det. Tar øksa! Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, ta det slow and painful da.. Blir det beste for deg det Men hvorfor vil du skifte mellom X og O egentlig? Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, ta det slow and painful da.. Blir det beste for deg det Men hvorfor vil du skifte mellom X og O egentlig? Fordi de er omvendt Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm... Så du velger med O og går tilbake med X? Det er vel normalen på Japanske PS3 så vidt eg vet.. Hvis du har en norsk PS3, så er det ikkje sånn det skal være, og det burde gått an å endre på uten at eg vet hvordan akkurat nå, om du ikke har funnet ut av noe til eg kommer hjem så skal eg ta å trykke litt og se om eg finner ut av noe. Hvis ikke så burde du tatt kontakt med butikken for å høre hva de vil gjøre med det, for viss det ikke kan endres archongamer sier over så høres det ut som du kanskje har fått en jap ps3.. :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå