*Tronaldo* Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kikket over timesalget på Netshop og så på dette tastaturet: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95636 Men hva er det vi ser i bakgrunnen på produktbildet??? Microplex+Netshop=Sant! Bra jobba, hehehe! Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva så egentlig? Netshop eier jo Microplex. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nettopp.. De kjøpte opp Microplex for lenge siden, så det er jo helt lovlig det Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Stemmer det! Fikk en TEMMELIG rask PM fra de hvor det står at de eier Microplex Jeg var ikke klar over eierforholdene så da er det vel greit. Litt funky likevel da, jeg hevet i alle fall et øyenbryn... Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) hehe. Jeg skulle bestille 2 stk pepsi kjøleskap som julepresanger før jul og så at netshop hadde 2 på lager. Sendte mail om de kunne garantere at jeg fikk dem til jul, ellers handlet jeg heller hos microplex. Fikk svar at de kunne garantere leveringstiden, men at det ikke gjorde noe om jeg handlet hos Microplex siden Netshop eide dem. med en liten smilie bak. Trakk på smilebåndet da. Pakken bestilt fra netshop kom forøvrig i microplex eske, og ble sendt med en gang de mottok ordren Endret 9. januar 2008 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå