Gå til innhold

Fly simulator til ps3

Jo Are

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis ikke er dette noe som kommer?

Tvilsomt, for det første er markedet for flysimulatorer veldig lite, for det andre gjør de seg veldig dårlig på konsoll (jeg går da utifra at du snakker om litt mer realistiske simulatorer som Lock-On, og Falcon 4 og ikke arcadespill som Ace Combat og Blazing Angels) da man nærmest må ha tastatur for å operere alle systemer osv.

Lenke til kommentar
Hvis ikke er dette noe som kommer?

Tvilsomt, for det første er markedet for flysimulatorer veldig lite, for det andre gjør de seg veldig dårlig på konsoll (jeg går da utifra at du snakker om litt mer realistiske simulatorer som Lock-On, og Falcon 4 og ikke arcadespill som Ace Combat og Blazing Angels) da man nærmest må ha tastatur for å operere alle systemer osv.

Nå får man jo tastatur til PS3 også da.

Burde jo vært muligheter for en ordentlig flysimulator til PS3.

Lenke til kommentar

Mulighetene er der, med ekstrautstyr, men i og med at markedet er så lite så tror jeg det vil være som å be om å gå med et massivt underskudd om man lanserer en flysimuator til konsoll, som i tillegg krever at du kjøper divsere ekstrautstyr.

Lenke til kommentar

Ja nå tenkte jeg vel mer på et spill hvor du skal være pilot da. Et spill hvor du kunne velge om du ville styre pasasjer fly, transportfly eller krigsfly så måtte du da greie firskjellige hindringer. Også måtte det jo være så realistisk at det så ut som om at man satt inne i kokpiten.

Hvis dere forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Går jo rykter om "Tom Clancy's Air Combat"...

kilde

"Handlingen i spillet bringer deg til et scenario i en nær fremtid der en privateid armé har vokst seg så sterk at den har angrepet USA..."

"The player will experience all the action and excitement of modern air combat, from intense dog fighting to tactical strikes"

Høres jo litt fett ut

Håper de klarer å komme opp med noe spennede :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...