hitokiri Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sandisk har nettopp presentert et MicroSDHC-minnekort med hele 12 GB lagringsplass. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ting går i riktig retning Med 12GB på mobilen så begynner jeg faktisk å få tilstrekkelig med plass. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "12 GB-kortet har 50 prosent mer lagringsplass enn de kortene som har høyest kapasitet i dag." det er jo 8 gb MicroSD i prisguiden? forresten finnes det Compact Flash på 48GB og Secure Digital på 32GB har ikke jeg fått med meg. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De mener vel av samme type kort. Foresten så er 8 + 50% = 12. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ting går definitivt i riktig retning, men det får holde med de 8GB jeg har på mobilen nå og det gjør det jo forsåvidt. En god del musikk, gps programvare og noen filmer og e-bøker til turen, kan ikke klage Endret 8. januar 2008 av SBS Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De aller fleste telefoner som støtter MicroSDHC-kort kan imidlertid oppgraderes til å støtte høyere kapasitet. Største kapasitet som støttes i dag er 8 GB. Hvorfor har de en begrensning på 8GiB? Jeg skjønner adresseringsgrena på 4GB (232) og 2GB-grensa til FAT16-filsystemet, men hva er det som setter begrensningen ved 8GB? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De aller fleste telefoner som støtter MicroSDHC-kort kan imidlertid oppgraderes til å støtte høyere kapasitet. Største kapasitet som støttes i dag er 8 GB. Hvorfor har de en begrensning på 8GiB? Jeg skjønner adresseringsgrena på 4GB (232) og 2GB-grensa til FAT16-filsystemet, men hva er det som setter begrensningen ved 8GB? Det er nok bare i software begrensningen ligger. Telefonen jeg har (E-ten X500+) støtter ikke SDHC-kort engang, men med en liten patch så var det på plass. Men er enig at de godt kunne lagt til støtte for de største kortene med en gang. Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er nok bare i software begrensningen ligger. Telefonen jeg har (E-ten X500+) støtter ikke SDHC-kort engang, men med en liten patch så var det på plass. Men er enig at de godt kunne lagt til støtte for de største kortene med en gang. hvor fant du den pactchen ? har også en slik tlf, har du andre program til denne tlf ? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) http://www.eten-users.eu/ har mye bra info om E-ten mobiler, har brukt det forumet en del edit: http://forum.xda-developers.com/showpost.p...mp;postcount=93 det var der jeg fant patchen for SDHC, må registrere seg på det forumet for å få tilgang til filen. Endret 9. januar 2008 av SBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg