Joachim_F Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Snart kan eiere av den slanke PSP-modellen benytte seg av kommunikasjonssystemet Skype. Les mer Lenke til kommentar
mESA Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Etter min mening er skype litt av moten, ingen jeg kjenner som bruker det lengre. Ikke vits å lage til noe slikt for PSP. Endret 8. januar 2008 av mESA Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi får vel se om det blir litt mere ativitet i Skype etter det. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Høres helt greit ut, jeg bruker aldri det programmet og kjenner ingen som har det. Dermed blir det ikke noe for meg, hadde vært mye bedre med msn men det blir kanskje for mye å be om? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Høres helt greit ut, jeg bruker aldri det programmet og kjenner ingen som har det. Dermed blir det ikke noe for meg,hadde vært mye bedre med msn men det blir kanskje for mye å be om? Det blir vel det ja. Men de kunne greit ha laget en blåkopi av msn, SonyStyle. Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eh, kan vel ikke bare være for den slanke modellen.. Håper jeg leste feil.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Etter min mening er skype litt av moten, ingen jeg kjenner som bruker det lengre. Ikke vits å lage til noe slikt for PSP. Jeg bruker Skype aktivt hver dag jeg. Mest til tekstsamtaler, men også til talesamtaler. Dessverre har jeg bare den store PSPen, håper det kommer noe Skype til den også. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eh, kan vel ikke bare være for den slanke modellen.. Håper jeg leste feil.. Dessverre er det sånn. Synd, men sant... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 skal dukke opp gps også Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Eh, kan vel ikke bare være for den slanke modellen.. Håper jeg leste feil.. Dessverre er det sånn. Synd, men sant... Vel jeg har ingen grunn til å tro at den store modellen er for dårlig til å kjøre dette, så det overrasker meg ikke hvis det kommer en hack. Og det burde det gjøre, for det er dårlig av sony og kun tilby skype til de nye. Kommer vel ikke til å bruke det uannsett da men Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vel, Sony sa det var en hardwarerelatert greie som bare de nye modellene støtter, men man vet aldri med Sony... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg