JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Her kan man diskutere superhelter. Eksempler: Batman. Superman. Såpemannen. Nervegassmannen. Batwoman. Superwoman. Sputnikwoman. Spider-man. Robin. Eminem, som kler seg ut som Robin. Man kan også lage sine egene superhelter, med navn, utseende, superkreftene. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nervegassmannen er rå, syns jeg! Er det han som har The Kinslayer med Nightwish som Themesong? Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Nervegassmannen er rå, syns jeg! Er det han som har The Kinslayer med Nightwish som Themesong? Ja det er han. Han har også End of All Hope, tror jeg. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nervegassmannen er rå, syns jeg! Er det han som har The Kinslayer med Nightwish som Themesong? Ja det er han. Han har også End of All Hope, tror jeg. Sikker på det? Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Nervegassmannen er rå, syns jeg! Er det han som har The Kinslayer med Nightwish som Themesong? Ja det er han. Han har også End of All Hope, tror jeg. Sikker på det? Nesten, men denne tråden er superduper, ikke sant? Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Joa, Super duper! Skal vi diskutere Batwoman? Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Joa, Super duper! Skal vi diskutere Batwoman? Ja xD. Har ikke hun sånne S&M Armebånd rund armene? Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg aner ikke.. Jeg trodde kanskje at det var CATwoman, jeg.. Hun med pisken... Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg aner ikke.. Jeg trodde kanskje at det var CATwoman, jeg.. Hun med pisken... Ja..... Eller hun som er med i JusticeLeauge på Cartoon Network? Hun som kan fly vet du? Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg aner ikke.. Jeg trodde kanskje at det var CATwoman, jeg.. Hun med pisken... Ja..... Eller hun som er med i JusticeLeauge på Cartoon Network? Hun som kan fly vet du? Hun som har sånne metallarmbånd på armene? så driver hun å flyr med vinger på ryggen?? Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg aner ikke.. Jeg trodde kanskje at det var CATwoman, jeg.. Hun med pisken... Ja..... Eller hun som er med i JusticeLeauge på Cartoon Network? Hun som kan fly vet du? Hun som har sånne metallarmbånd på armene? så driver hun å flyr med vinger på ryggen?? Ja, hun som er med i en Family Guy episode, da hun er på das på det usynelige flye? Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den har jeg aldri sett før.. jeg vet ikke helt hvem vi snakker om egentlig... Vi kan diskutere en annen superhelt, kanksje? Nervegassmannen.. hva er det med han egentlig? Er han så super? Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Den har jeg aldri sett før.. jeg vet ikke helt hvem vi snakker om egentlig... Vi kan diskutere en annen superhelt, kanksje? Nervegassmannen.. hva er det med han egentlig? Er han så super? Nei, han er vel ikke det. Han har en slalom hjelm, vanngevær uten vann i og en amerikansk fotball beskytter. Også har han jo en fet Themesong xD, men han burde jo ha en pose nervegass med seg da, siden han heter nervegassmannen. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Åååå, er du dum, eller! I vanngeværet har han jo Nervegass! Du er dum, altå Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Åååå, er du dum, eller! I vanngeværet har han jo Nervegass! Du er dum, altå Det har han jo. Skal vi diskutere en annen nå? HeRbie må si noe! Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Åååå, er du dum, eller! I vanngeværet har han jo Nervegass! Du er dum, altå Det har han jo. Skal vi diskutere en annen nå? Ja, men hvem? Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Men Skygress, vi må være undercover! Vi er jo på skolen xD Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja. Det er mange lærere her nå! Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Såpemannen må jo duskuteres xD Han har jo en kropp av såpe og sånt. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, så gøy:P Vasker han kjeften til alle som banner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg