Kvinnorna Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal betale latterlige 1$ med paypal. Så ser jeg på hegnar.no at kursen er 5.36, mens når jeg skal betale med paypal er kursen helt oppe i 5.74 ! Dette er helt ferske tall ved klokken 11.35 datert 8.januar. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Paypal kan ta den kursen de vil. Du kan velge om du vil betale Paypal i USD eller NOK. Velger du NOK, får du VISA sin kurs - og det pleier å gå til fordel for deg. Ulempen er at du ikke med en gang ser hva du kommer til å bli trukket. Men merk at du får valutapåslag (som oftest 1,75%) på toppen av VISA sin vekslingskurs. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 PayPal er en såkalt "gratistjeneste". Det koster ingenting å registrere seg, være medlem, men man må i gjengjeld betale litt ekstra når man bruker paypals valutaomregning. Dette er det paypal tjener penger på. Skulle kreve inn 125nok fra et salg via qxl (VISA).. Paypal tok 15 kroner i gebyr.. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Javel, det er sånn dette fungerer. Ikke rart paypal er "gratis" Men takker for tips, skal sette den til NOK og se om det kan hjelpe noe! Ble uansett litt skuffet over paypal jeg hmprf Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det sier seg selv at Paypal ikke kan drive gratis da... Det er store kostnader knyttet til valutatransaksjon av denne typen, rett og slett fordi det må være veldig, veldig sikkert. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Helt enig med deg. Men da syns jeg de heller kan la være å kalle seg gratis. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er gratis å ha konto der. Det er bare ikke gratis å bruke den Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men du kan charge kortet ditt i den aktuelle valutaen - da er det kortselskapets kursregler som benyttes. Som ved alle kredittkortsalg koster det for selgeren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå