Joachim_F Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det var vel ingen som sa at det å være en gud skulle bli noen dans på roser. Les mer Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ser rett og slett spennende ut. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 En av de første demoene jeg har lastet ned fra gamer. Som smilefjes sa, det såg rett og slett spennende ut. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oh. Dette må testes litt utover dagen. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det Hack'n Slash eller er det mer turbasert slåssing? For det ser ut som et spill jeg vil elske. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette minner meg om en helt latterlig dårlig versjon av Titan Quest, med hester. Styringen fungerte bare ikke helt bra, og kameraet var rett og slett irriterende for min del. Jeg pleier som regel å være glad i hakk og slå spill, men dette gjorde det ikke for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette var litt klassisk, russisk budsjettspill ja. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det et "no go" spill da? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Synes det virket som en interessant historie. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 jeg syntes det virka morro jeg var ltit latterlig att man ikke kunne gå ned noen små skråninger og stokker noen steder og ikke hoppe uten hest. men ellers synets jeg det fungerte fint med skjold og oppgraderingsystem, grafikken var også OK å se på jeg vil gjerne prøve det mer Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Før jeg prøvde demoen synes jeg at dette både hørtes og så ut som et B-spill. Etter å testet demoen synes jeg også at det ER et B-spill. Kjedelig. Nei, dette spillet hopper jeg elegant over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg