Gunn@r Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg har et MicroSD-kort i mobilen min. Problemet er at jeg klarte å miste mobilen i gulvet i går kveld, og nå ser det ikke ut som om mobilen vil oppdage minnekortet, heller ikke PCen når jeg bruker en SD-kort-adapter som jeg setter inn i minnekort-leseren. Mobilen oppdaget MicroSD-kortet når jeg slo på mobilen igjen (batteriet datt ut), men da sa mobilen bare at kortet ikke var formatert og om jeg ville formatere det nå. Det ville jeg selvfølgelig ikke, så jeg trykket "Nei"! Når jeg nå putter kortet inn i mobilen så klikker den noen ganger, noen ganger oppdager den ikke kortet og jeg kan bruke mobilen som vanlig, og noen ganger ser alt helt fint ut, til jeg skal gå inn i Galleriet der jeg har andre filer også. Da står telefonen å spinner i 2-3min, til den kommer inn i Galleriet, der minnekortet vises. Men viss jeg prøver å gå inn på det da, så sier telefonen at det ikke er formatert og om jeg vil formatere... Og på PCen oppdages kortet av og til, mens det andre ganger bare kommer opp som "uleselig". Noen som kan hjelpe? Ikke livsviktige ting som ligger på minnekortet, men hadde vært litt kjipt å miste det likevel... Endret 8. januar 2008 av nilsrune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå