AvIOn Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Halloen Nå begynner min elskede W810 å synge på siste verset her. Og jeg trenger en erstatter. Det jeg er ute etter er omtrent samme funksjonene, men gjerne bedre kamera. Men m åha gode muligheter for mp3-avspilling. Noen forslag ? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du kan jo ta en titt på den svært populære k810i? Eller så kommer jo w890i ut snart, den skal ha de nyeste walkman-funksjonene. Walkman 3.0 eller noe... Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vil du virkelig ha sony ericsson igjen?Iphone har veldig bra mp3-spiller,kamera er grei nok den. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Har vært, og er veldig fornøyd med SE, så vil gjerne fortsette med deres telefon(er). Når kommer W890 da? Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den er tilgjengelig 1 kvartal 2008. tipper den kommer i mars. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan prisklasse er ønsket? Med eller uten abo.? Siden du vil ha SE så vil jeg anbefale K850 Bra kamera, god MP3 spiller og godt utstyrt Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Var å titta på K850, meget snasen telefon, men digga ikke knappene... så små og pirkette jo! Men kanskje bare en vanesak. Skal ikke ha abb. Det har jeg fra før. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Om du har lyst på k850i så kan man skaffe den enkelt for rundt 2500 kroner. Kjøp den for 1000 kroner, eller mindre, med Netcom Supertalk. Så ringer du Netcom og avbryter abonnementet med en gang, for dette får du et bruddgebyr på 1500 kroner (link til info). En kamerat av meg har gjort akkurat det, fikk den for 2500 kroner (i butikk(!)) når han gjorde det på denne måten. I prisguide så står det at billigste uten abo er 3500 kroner. PS: Pass nå for gudsskyld på at du kjøper en mobil uten operatørlås! edit: liten skrivefeil Endret 22. januar 2008 av mks1001 Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Den er tilgjengelig 1 kvartal 2008. tipper den kommer i mars. Slutten av februar/begynnelsen av mars ser riktig ut. Noen påstår de får den før, men denne leverandøren har bommet med over en måned før når det gjelder nye SE telefoner. Om du har lyst på k850i så kan man skaffe den enkelt for rundt 2500 kroner. Kjøp den for 1000 kroner, eller mindre, med Netcom Supertalk. Så ringer du Netcom og avbryter abonnementet med en gang, for dette får du et bruddgebyr på 1500 kroner (link til info). En kamerat av meg har gjort akkurat det, fikk den for 2500 kroner (i butikk(!)) når han gjorde det på denne måten. I prisguide så står det at billigste uten abo er 3500 kroner. PS: Pass nå for gudsskyld på at du kjøper en mobil uten operatørlåst! Bruddgebyret på SuperTalk er nå 2000, ikke 1500, så det er billigere å bare la abonnementet gå. De K850 du får til den prisen er nok låst (eller det vil i det minste stå på pakken at den er låst til NetCom). Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ehh, akkurat hvor står det at bruddgebyret har blitt økt til 2000? På netcoms sider står det at Activetalk Plus koster 2000 kr å avbryte, og at "Øvrige abonnement" koster 1500 kr. I denne sammenhengen er vel strengt tatt SuperTalk en del av de "øvrige abonnementene". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Var å titta på K850, meget snasen telefon, men digga ikke knappene... så små og pirkette jo! Men kanskje bare en vanesak. Skal ikke ha abb. Det har jeg fra før. K850i er en SINNSYKT bra kameratelefon, men gjør seg dårlig som MP3-spiller egentlig. W910i er ditt foretrukne valg vil jeg tro, om du orker å leve med 2.0MP kamera uten autofokus. Men skal du ha ordentlig kamera; W890i Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Halloen Nå begynner min elskede W810 å synge på siste verset her. Og jeg trenger en erstatter. Det jeg er ute etter er omtrent samme funksjonene, men gjerne bedre kamera. Men m åha gode muligheter for mp3-avspilling. Noen forslag ? Hey, hadde selv W810i i 1,5 år...og ELSKET den:P Den begynte etterhvert å bli litt skrullete med årene, og jeg bestemmte meg for å kjøpe ny tlf. Valget falt på K850i. Kriteriene var at dn måtte leve opp til god gamel SE standard, ha en skikkelig mp3-spiller, samt et godt kamera (2mpx var jo meget bra da W810i kom ut) Jeg er litt av den typen som synest at "skal det være, så skal det være" Derfor var det egentlig fullstendig uaktuellt å kjøpe K810i, til tross for at det er en kongemobil, til en gunstig pris. Den var jo i praksis 1 år gammel! Beklager at jeg er subjektiv, men alle SE-eiere vet at både Nokia og Samsung (som er de eneste som kan måle seg med SE) er ubrukelig, og knotete skrap! Derfor var K850i i realiteten det eneste alternativet. Jeg har satt meg ganske mye inni mobilverdenen og føler jeg har ganske god peiling på funksjoner og egenskaper, og må si at denne har "alt", bortsett fra optisk zoom, GPS, og WiFi. Likevel valgte jeg å vente helt til nå på nyåret med anskaffelsen, slik jeg fikk lest mest mulig tester osv... Men for et kjøp den er! Herre min hatt! Det de 2 eneste negative tingene må være at den ikke har star/pause-snarveisknapp til mp3 spilleren, samt at den lett får fingeravtrykk og blir fettete, men det er heldigvis like enkelt å fjerne;) Knirkingen og den "dårlige byggekvaliteten" er bullshit, tro meg;) Jeg var forøvrig üüüberskeptisk til det nye navigeringssystemet, touchknappene og tastene generellt, men etter etpar dager sitter dette som støpt, og fungerer faktisk BEDRE enn tidligere! (Jeg har hatt SE siden 2003) Jeg er SE-mann på min hals, og vet hvorfor mine likesinnede elsker SE og intet annet! Du virker til å være i samme bås, med de samme behovene, og jeg kan med 100% sikkerhet anbefale deg denne telefonen på det varmeste som arvtager for W810i! Batterilevetiden banker forøvrig N95 osv om du skulle lure på det;) God gammel SE kvalitet også der;) Endret 14. januar 2008 av Mathia Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Ehh, akkurat hvor står det at bruddgebyret har blitt økt til 2000? På netcoms sider står det at Activetalk Plus koster 2000 kr å avbryte, og at "Øvrige abonnement" koster 1500 kr. I denne sammenhengen er vel strengt tatt SuperTalk en del av de "øvrige abonnementene". Bedre sent enn aldri... Da har vel NetCom vært for seint ute med å oppdatere sidene sine, men alle abo. med samme provisjonssats som ActiveTalk Plus har samme bruddgebyr. Dvs. SuperTalk og FreeText. ETA: FreeText skal ikke være med her. Endret 19. januar 2008 av HaraldCL Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva med en Neonode N2? Den har en grei mp3-spiller, et greit kamera og er veldig liten. Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 W890i er en elegant og solid walkman-telefon. Jeg byttet selv ut min W810i med W890i, og er storfornøyd! Den har 3,2 mgp kamera og er for det meste laget i aluminium og er veldig tynn. Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vil du virkelig ha sony ericsson igjen?Iphone har veldig bra mp3-spiller,kamera er grei nok den. tunam85 har du Iphone? vis du har, er du fornøyd med den/ hvor lenge har du hatt den? Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er litt prisforskjell mellom Iphone og SE da.. Jeg ville gått for SE! Iphone er dyr og svær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå