Landstad. Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hallo. Fått en veldig kjedelig problem, jeg har ikke brukt linuxen på over 3 mnd fordi skolen støter ikke linux, men har hat det instalerte boota pcen. men nå akkuratt nå sitter jeg i timen og skulle oppdatere linuxen mtil ubuntu 7.10 og noen andre diverse updates får jeg dene feil meldingen E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem. E: _cache->open() failed, please report. Er det noen som har vært borti dette før? Fant noe på google. tyske greier hvis noen kunne oversatt. eller sett vha hva det er http://forum.ubuntuusers.de/topic/109289/ Endret 8. januar 2008 av naitshow Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Regner med du har kjørt dpkg --configure -a? Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 ja har gjort det men skjer fortsat ikke noe:( byttet over til windowsen nå skal legge inn lanschool men, tror jeg prøvde det men ikke så mye som skjedde:/ husker ikke ser etterpå Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 andstad@landstad-laptop:~$ run dpkg --configure -a bash: run: command not found det er det jeg får når jeg bare Skriver Type dpkg --help for help about installing and deinstalling packages [*]; Use `dselect' or `aptitude' for user-friendly package management; Type dpkg -Dhelp for a list of dpkg debug flag values; Type dpkg --force-help for a list of forcing options; Type dpkg-deb --help for help about manipulating *.deb files; Type dpkg --license for copyright license and lack of warranty (GNU GPL) [*]. er ikke så flink i linux Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 du skal ikke skrive run. run er engelsk for kjør, alstå at du skal kjøre: dpkg --configure -a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå