eirich Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg har en Dell Latitude D820. Under batteriet er det noe som lignes som en sim-kort leser. Har satt inn mitt sim-kort og det passer parfekt. Men ser ikke helt påenget å ha sim-kort i dataen. Er det noe programvare som kan lese sim-kortet? Eller er det ikke en Sim-kort leser? Endret 8. januar 2008 av eirich Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg har en Dell Latitude D820. Under batteriet er det noe som lignes som en sim-kort leser. Har satt inn mitt sim-kort og det passer parfekt. Men ser ikke helt påenget å ha sim-kort i dataen. Er det noe programvare som kan lese sim-kortet? Eller er det ikke en Sim-kort leser? Leste feil... Endret 8. januar 2008 av sony123 Lenke til kommentar
Tvangen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg ser at HW skriver i følgende artikkel: http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/d...de_d820/23979/5 Mulighet for innebygget 3G Så du har nok et 3G adapter innebygget i maskinen. Dette for å benytte 3G for datakommunikasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå