Gå til innhold

Nutel Exclusive til 699,-

Anbefalte innlegg

Er ikke alltid lurt å hoppe på det første toget.. alle kommer med fastpris skal dere se.. se bare i sverige, der koster jo det ingenting å ringe! Tele 2 har vel abo helt ned i 19 øre min.

Ja, en kompis med 3 ansatte hadde dette. kostet ham en overraskelse på 12000 kroner over tre måneder fordi lojale netcom glemte å si at denne pakken ikke inkluderte noen samtaler. man måtte fortsatt betale oppstart. så med 3 ringeglade håntverkere som trodde dette var gratis, så ble dette dyrt. Killbill eller nutel eller hva de nå heter, er heldigvis ikke der. de gir deg også et høyt antall samtaler i fastprise.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Noen som vet hvordan man blir invitert til dette?

Prøver et skudd i mørket: kanskje de gamle kundene har fått en kode pr SMS?

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Spørsmålet er om de håper at dette er en et abbonement som spres via jungeltelegrafen eller om de med dette ikke vil at det skal spre seg så mye. Snodig taktikk, men følger spent med.

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Pass deg så du ikke røper så mye at du mister jobben...og jeg mener det alvorlig.

Veldig godt poeng. Ikke snakk om ting du får vite kun fordi du jobber i NetCom, ellers kommer det noen og prikker deg på skulderen, og det er ikke for å gi deg en klem. Jeg mener det også alvorlig.

Tilbake til det tråden handlet om. Nutel er banditter, og om de ikke er det, så er de folkene tydeligvis fullstendig ute av stand til å drive butikk. Lykke til til alle som vil hoppe på dette toget - hvorfor bry seg med å lære av (andres? egne?) tidligere feil. Gleder meg til Nutel 2 / KillBill går konk, blir en gøy historie det.

Lenke til kommentar

Med NN i ryggen tror jeg ikke de konker med det første. Ser jo på tilbudet de har lansert at dette ikke er noe de akkurat taper masse på selv om kunder fyller hele bruksmønsteret, i motsetning til nutels tilbud som var sjansespill med så lave priser. Spesielt når en ser hvor mye operatørene krever i termineringsavgift osv, reklamefinansieringa deres ble vell heller ikke den suksessen de hadde forestilt seg. Helt greit tilbud spør du meg, men ikke noe så banebrytende som gamle nutel.

Lenke til kommentar
rolloviking: Ja, det må det jo være. Til kroner 699,- per måned.

Regnet ut at tilsvarende pakke kom på 2908 med mitt telenor kontantkort, så her sparer jeg 2300 hvis jeg bruker ab fullt ut. Regner ikke med at jeg klarer dette, men uansett så vil dette bli svinebillig for meg. Kommer sikkert an på hvilke ringevaner man har...

Vel da valgte du blant de dyreste løsning. Netcom hadde vært mye bedre. Men hjelper ikke å si til deg, siden du er her for å markedsføre for Nutel.

Forresten hva er DIN ringe monster og hvor mange meldinger sender du i måned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...