Gå til innhold

Nutel Exclusive til 699,-


Anbefalte innlegg

1500 gratis ringeminutter,

500 gratis samtaler

1200 gratis sms

 

er dette så rått da?! 1500 minutter?! for 699,-?! Er litt USA preg over dette..bortsett fra prisen da..

så etter dine 500 samtaler og la oss si 1000 minutter, er samtalene fremdeles gratis,men du betaler da oppstartsavgift?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jabi, jeg synes dette var svært så "rått". Du kan jo prøve å sjekke hva dette antall minutter og sms vil koste på telepriser.no. Jeg kom til at killbill ble 1/3 av neste aktør...

 

Husk at de konket forrigang, når de kjørte ab uten noen øvre grense på ringing. De nye eierne er sikkert ikke så dumme at de gjør samme feilen som når siri wormdal var daglig leder. hvis de kan komme opp med et ab som både er rimeligst og samtidig gjør at vi slipper å miste summetonen igjen, så får vi el i pose og sekk. Hvem sender mer enn 1500 sms i måneden uansett? Det blir vel noe sånn som 50 om dagen....

 

Er det noen som vet hvordan man får invitasjonskode ? Det er det eneste som virker rart med dette abonnementet.

Lenke til kommentar
699kr for 1500 min blir vel noe slikt som 0.47,-?!

 

Neivel. Du får 1200 SMS også, og med mitt nødkontantkort etter at Nutel forsvant ville det alene ha kostet meg 828 kr.

 

Du kan jo selv legge inn på telepriser så ser du at dette er sykt billig. Det er sikkert derfor det krever invitasjonskode. de vil nok komme øverst på prislistene, men ha kontroll på hvor mye de taper. er det noen som har kommet til noe annet enn svarer på nutels nr?

Lenke til kommentar
Dette er jo helt idiotisk. 500 minutter til mobil, 500 minutter til andre med nutel og 500 minutter til fasttelefon.

 

Hvis de forventer en slik fordelig, er jo tilbudet helt hull i hodet.

Hah ja. Min bruk er ca. 90% til mobil, 0% til Nutel, 10% til fasttelefon, antar den bruken ikke er så veldig uvanlig. Ekstra sms er jo noe, men personlig sender jeg ikke mer enn rundt 10 per måned, i alle fall aldri over 50. Får vel uansett noe slikt antall gratis hos mange andre leverandører, så da ender jeg opp med en effektiv minuttpris på rundt 1,40 kroner, som må sies å være ekstremt dyrt. Trekker man fra oppstartsavgift på 500 samtaler blir det rundt 0,90 kroner/min, som fortsatt må sies å være dyrt.

Lenke til kommentar
Dette er jo helt idiotisk. 500 minutter til mobil, 500 minutter til andre med nutel og 500 minutter til fasttelefon.

 

Hvis de forventer en slik fordelig, er jo tilbudet helt hull i hodet.

Hah ja. Min bruk er ca. 90% til mobil, 0% til Nutel, 10% til fasttelefon, antar den bruken ikke er så veldig uvanlig. Ekstra sms er jo noe, men personlig sender jeg ikke mer enn rundt 10 per måned, i alle fall aldri over 50. Får vel uansett noe slikt antall gratis hos mange andre leverandører, så da ender jeg opp med en effektiv minuttpris på rundt 1,40 kroner, som må sies å være ekstremt dyrt. Trekker man fra oppstartsavgift på 500 samtaler blir det rundt 0,90 kroner/min, som fortsatt må sies å være dyrt.

 

Du sender heller ikke SMS? Trodde det var vanlig... jaja. for meg blir dette i alle fall superbillig

 

EDIT: For det er ikke jeg som misforstår? Dette er ikke "eller", man får alt i denne pakken til 600?

Endret av rolloviking
Lenke til kommentar
rolloviking: Ja, det må det jo være. Til kroner 699,- per måned.

 

Regnet ut at tilsvarende pakke kom på 2908 med mitt telenor kontantkort, så her sparer jeg 2300 hvis jeg bruker ab fullt ut. Regner ikke med at jeg klarer dette, men uansett så vil dette bli svinebillig for meg. Kommer sikkert an på hvilke ringevaner man har...

Lenke til kommentar

Det er klart at ingen vil klare å bruke dette fult ut. Dvs mobil og sms blir for mange brukt, men ikke fast- og til andre nutelkunder. Uansett er det ikke sikkert dette er så galt. Det som imidlertid vil avgjøre dette er prisen på samtaler etter fastbeløpet er "oppbrukt"... Er det noen som vet hva disse prisene er?

Lenke til kommentar

Bare ha is i magen folkens.. 2008 blir etterhvert en hard kamp på fastpris.. NetCom hiver seg snart på bølgen, samtidig som MTU kommer med fastpris på 2000 ringeminutter for rundt 299/ mnd...

Jobber i NetCom så jeg får litt hint derifra!:)

 

Forøvrig så har jo netcom allerede fastpris på bedrift. 249/mnd for 3000 ringeminutter det gir oss en ringepris på ca 9øre minuttet om du ringer for alt...! + aboet på 54,- mnd...

 

Er ikke alltid lurt å hoppe på det første toget.. alle kommer med fastpris skal dere se.. se bare i sverige, der koster jo det ingenting å ringe! Tele 2 har vel abo helt ned i 19 øre min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Bare ha is i magen folkens.. 2008 blir etterhvert en hard kamp på fastpris.. NetCom hiver seg snart på bølgen, samtidig som MTU kommer med fastpris på 2000 ringeminutter for rundt 299/ mnd...

Jobber i NetCom så jeg får litt hint derifra!:)

 

Forøvrig så har jo netcom allerede fastpris på bedrift. 249/mnd for 3000 ringeminutter det gir oss en ringepris på ca 9øre minuttet om du ringer for alt...! + aboet på 54,- mnd...

 

Er ikke alltid lurt å hoppe på det første toget.. alle kommer med fastpris skal dere se.. se bare i sverige, der koster jo det ingenting å ringe! Tele 2 har vel abo helt ned i 19 øre min.

Pass deg så du ikke røper så mye at du mister jobben...og jeg mener det alvorlig.

 

Men...hvor er det blitt av MTU? Skulle ikke de komme med nye tilbud 3.1?

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Det er klart at ingen vil klare å bruke dette fult ut. Dvs mobil og sms blir for mange brukt, men ikke fast- og til andre nutelkunder. Uansett er det ikke sikkert dette er så galt. Det som imidlertid vil avgjøre dette er prisen på samtaler etter fastbeløpet er "oppbrukt"... Er det noen som vet hva disse prisene er?

 

enig i at dette blir avgjørende. hvis prisene er høye etter overskredet ringetid så er det uaktuelt, men hvis de er normalt lave så bør dette bli bra. Skal uansett godt gjøres å sende mere enn 1200 sms eller ringe mere enn 1500 minutter.

Lenke til kommentar
enig i at dette blir avgjørende. hvis prisene er høye etter overskredet ringetid så er det uaktuelt, men hvis de er normalt lave så bør dette bli bra. Skal uansett godt gjøres å sende mere enn 1200 sms eller ringe mere enn 1500 minutter.

 

Men det skal ikke mye til for å ringe opp de 500 minuttene man har til andre mobilnett.. Og man kommer sikkert til å slite med å tømme kvoten for samtaler til Nutel. Frem til de fjerner fordelingen 500/500/500 til mobil/fastnett/Nutel, virker dette bare som et misledende tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...