Fisk1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er sikkert mange her på forumet som er i besittelse av ett eller flere par med Caterpillar-sko. Selv fikk jeg et par i jula 2007, og er veldig fornøyd hittil! Skal se om jeg ikke finner ut akkurat hvilken modell det er litt senere, men det er en svart, oljeresistant modell, type arbeidssko av den gode, kraftige sorten. Sett igang, vis meg Cat-skoa deres! Gjerne med bilder og modellnavn, egenskaper osv. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpte vintersko før jul og valget fallt på Cat. Fikk veldig gnagsår i starten, men nå går det fint. Tror jeg hadde på for tykke sokker da jeg kjøpte de... Fargen er mørkebrun. Modellnavn og sånn vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Ah, får litt gnaging av mine enda jeg og, men tror de må "gås inn" litt før det blir bra. Er veldig fornøyd hittil, er som tanks i forhold til Adidas Superstar´ene jeg brukte før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå