abene Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den nye søketjenesten til Wikipedia-gründeren er nå klar for testing. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vil du ha denne som alternativ i søkefeltet i Firefox? I så fall så kan du legge den til herfra under punkt 8. Jeg legger den i hvert fall inn for testing. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Prøvde ut søket på et par søkeord, og den så ut til å funke veldig fint, selv om den selvfølgelig kunne bli forbedret. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg syntes at treffene ble sortert noe idiotisk på enkelte (spesielt korte) søkeord. Ellers så synst jeg ikke den var spesielt bra på norske søkeord. Jevnt over synst jeg egentlig wikia search er litt svak, men siden det ennå er et prosjekt under utvikling så har jeg stor tro på at det er mulighet for at det kan bli bedre enn google. Men da må det kraftige forbedringer til i rangeringssytemet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ble lite imponert over søkeresultatene, men over-all fikk jeg et greit til godt inntrykk. Tror nok uansett ikke at jeg kommer til å bruke det, selv om konseptet er spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå