mcgroven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi har fått fatt i litt ny info om Bully: Scholarship Edition. Les mer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det fikk 3/10 til ps2 Håper det blir bedere til Xbox 360 da. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Vanligvis applauderer jeg spillanmeldelere som tør å gå sine egne veier og si sin ærlige og oppriktige mening om et spill, fremfor å bare se hva andre sier. Men å gi 3/10 til et spill med et gjennomsnitt på 87% basert på 83 anmeldelser (deriblant av sider som Gamespot, Gamespy, IGN etc) syns jeg nå var et voldsomt avvik. Jeg har ikke sett denne anmeldelsen før nå i forbindelse med denne saken, men kan ikke annet enn å klø meg litt i hodet, skjønt jeg har ikke spilt spillet selv, så utover den observasjonen skal jeg ikke uttale meg om det. Men for å kommentere denne nyutgivelsen, så håper jeg virkelig de beholder dette navnet også her i Europa. "Bully" fenger faktisk, i motsetning til "Canis Canem Edit", som man omtrent må pugge for å huske. Hvis de faktisk gjør noe med grafikk o.l. før det gis ut til 360, skal jeg i det minste vurdere det. Endret 8. januar 2008 av Gutmongler Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 dette blir braa...fikk dårlig kritikk men elsker det på ps2 helt til jeg solgte den så må nok kjøpe det på xbox nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg