TheCatIsALie Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Noen som vil bli med i battlefield 1942 klan? jevrio034 og norwegiansniper er ledere. Spørsmål? Enter bare post her, eller send mail til- eipadeg[krøllalfa]gmail[dot]com Endret 8. januar 2008 av Jevrio Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 hmmm kansje... skal kjøpe BF 1942 denne uken og spillte det mye før. Det er 4 navn jeg bruker og dem er: Metallica-fan, Norwegian assault, Airbourne_Soldier93 eller Euro_Pilot Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Kjempe! Fortell gjerne hvilken BF1942 du har, ettersom det er 3 expansion.. Mulig det blir mest orginalen. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Skal kjøpe alle liker egentlig originalen best Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Har orginalversjonen av den(ikke expantion) Blir gjerne med jeg! Jeg heter i såfall Warrior[NOR] Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Kjempebra! Vil ta litt tid å lage et beta-webside, siden jeg har lekser så det holder, men skal prøve å få gjort i helga. Så vi har eget forum! Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Flott! Skal prøve å få spilt dette spillet, men skole og trafikalt grunnkurs tar jo sitt, så vi får se... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg er 15 og har prøver og diverse jeg også. Så ikke stress. Vi HAR side, men det virker ikke. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Dette var jo sykt populært... NOT Hmm.. Om flere vil være med, send en "søknad" med mail Trenger bare: Nick, alder, favoritt "type" spilling (f.eks fly eller tanks) eipadeg[@]gmail[.]com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå