Wiciwato Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 min har kommet opp på 2 prosent!!! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Demoen var jo helt på tryne forstår ikke hvordan slike spill er underholdene Men online ville jeg prøvd sikkert litt bedre der Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 The Club er mer et multiplayer spill, i singelplayern blir det kanskje litt kjedelig etterhvert med repetisjon hele tiden. Men med en gang du får med noen venner hjem og spiller mot hverandre er det drit fett, synes at dette var en av de morsomste spillene jeg har spilt med venner. Med det fulle spillet følger det også med flere moduser, sånn at det ikke blir det samme hele tiden. Var litt negativ til spillet første gang jeg skulle teste det, men ble gledelig overrasket Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 The Club er mer et multiplayer spill, i singelplayern blir det kanskje litt kjedelig etterhvert med repetisjon hele tiden. Men med en gang du får med noen venner hjem og spiller mot hverandre er det drit fett, synes at dette var en av de morsomste spillene jeg har spilt med venner. Med det fulle spillet følger det også med flere moduser, sånn at det ikke blir det samme hele tiden.Var litt negativ til spillet første gang jeg skulle teste det, men ble gledelig overrasket SMÅKJEDELIG I LENGDEN og merkelig spill som faen tok en evighet å laste ned. Ikkeno for meg i det hele tatt! Blæh Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Spillet fikk hele 7 i EDGE så dette er nok ikke så verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå